Ååh, så koselig da!Det er det virkeligog frisøren min er ei god venninne, så fikk skravla litt også. Vinn vinn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, så koselig da!Det er det virkeligog frisøren min er ei god venninne, så fikk skravla litt også. Vinn vinn
![]()
Bare synd juleferien går så fortÅhh Jeg er så klar for juleferie. Fra aktiviteter med oppmøte før halv seks. Og fra lekser som ikke er gjort når jeg kommer hjem halv fem og altså noen skal på aktivitet om under en time og må ha spist middag først.
Barnebursdag til mandag og sånn passe i rute til julTakk og i lige måde! Her er alt bra. Barnebursdag nettopp overstått og sånn høvelig i rute til julMed deg da?
Er sååå misunnelig på degEr så glad jeg vant den julepysjen
Marvpostei er smørdeig i sandkakeformer med mandelfyllvanskelig å forklare, og aner ikke hvordan jeg legger inn bilder
![]()
Bare synd juleferien går så fort![]()
Er sååå misunnelig på deg
Jeg har ikke vunnet noe på flere år![]()
Har du ikke?Er sååå misunnelig på deg
Jeg har ikke vunnet noe på flere år![]()
Vant i nov i fjor jegBegynner å bli lenge siden her også og jeg kunne tenkt meg den ja.
Så bra! Hvor mange år blir bursdagsbarnet?Barnebursdag til mandag og sånn passe i rute til julalt bra!
Ja man blir fort hektaRart hvordan man kan bli hekta på det"bare en runde til"
hva strikker du?
Kult!Ja man blir fort hektahshs
Jeg strikker melkegenseren. I lettmelk fargene. Den nye til Sandnes garn![]()
Da blir det en annen kveldI dag ryker den listen min
Ikke på vilkår at jeg klarer å rydde hele kjellergangen. Ikke halve engang. Nå må jeg legge tre barn og vet ikke når mannen kommer hjem. Men jeg klarer ikke den gangen i kveld.
Så deilig å være i ruteBestilt siste rest av julegaver! Og tatt fotavtrykk av frøkna til gavene så da er vi rimelig i grei rute. Mannen mangler diverse da, men det får han ordne selv. Mitt er pakket inn det jeg kan.
Det er frustrerendeJeg er så lei av legging som drar ut hver kveld. Og er det ikke ene så er det den andre. Sitte på gulvet i 2 timer blir man både kald og får vondt i rygg og rompe av.
Så deilig da!Rar følelse dette her.
3 dagers prosjektsamling, og for engangs skyld før jeg faktisk sove hjemme når vi har samling![]()