Nå har han skravlet i 15 min, og ble stille nåSatser på at han skravler seg i søvn![]()
kaaaanskje han skravlet seg i søvn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har han skravlet i 15 min, og ble stille nåSatser på at han skravler seg i søvn![]()
kaaaanskje han skravlet seg i søvn 
Alt mulig, kondisjon og styrke.Hva trener du?
Så godt daBle to timer på øyet etter at storesøster var dratt, så det var deilig![]()
Sola skinner her også, mangler bare snø i trærne nå så hadde det vært helt magiskSå herlig! Her har plussgrader og regn gått over til kaldt og tørt i løpet av natta. Nå stråler solaHa en fin dag!
De begge våknet igjen kl 23 og havnet i senga vårHvordan gikk det i går kveld?
Håper det ble søvn på deg og daDe begge våknet igjen kl 23 og havnet i senga våryngste ble puttet i egen seng når hu sovna. Sprinkelsenga står inntil senga mi
![]()
Det ble detHåper det ble søvn på deg og da![]()
Så herligGod morgen!
Vi har fått et tynt lag med snø og julestemningen sniker seg på
Ønsker dere en fin dag!
Oh høres kaldt ut jaNesten 9 her, og visstnok spådd helt ned i minus 15![]()
Oh såpass4 pluss her Men det snødde visst for litt siden, så sannelig om jeg vet..
JaSå herlig
Heldigvis ikke blitt så kaldt enda, men spørs til kvelden.Oh høres kaldt ut ja
Ønsker meg utetermometer på jobb.Oh såpass
Sånn er jeg og. Verre med han jeg bor sammen medDet ble detsover stort sett godt med barn i senga - heldigvis
![]()
Så kjipt. Vi sover heldigvis godt alle sammenSånn er jeg og. Verre med han jeg bor sammen med
Så ufattelig trist og urettferdigUff, leste nettopp på fb om ei lita jente som blir 2år på lørdag og har fått diagnosen leukemi. Mens jeg leste det moren skrev, så trillet tårene. Livet er urettferdig![]()

Marvpostei er smørdeig i sandkakeformer med mandelfyllHva er marvpostei?
Vi må bake julemenn (kakemenn) og pepperkaker og pepperkakehus, og sjokolademakroner (kokosmakroner med sjokoladebiter i) og sikkert sjokoladesprut (kakao-marengs på en måte, bare at det er slett ikke som maregns likevel) Også lager vi godteri da
(og mye av dette blir trolig tema i julestemningskalenderen, og helt sikkert julebloggen (så hel sikkert som, vel... ehh, at jeg har planer i alle fall)