Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 pluss her Men det snødde visst for litt siden, så sannelig om jeg vet..8 minus ute , grøss
God morgen!
Vi har fått et tynt lag med snø og julestemningen sniker seg på
Ønsker dere en fin dag!
Håper virkelig dere styrer unna omgangssyken i år. Lite ålreit oppi jul og bursdag!Tynt lag frosset våt snø/hagl her.
Den eneste julestemningen som er kommet er følelsen av "jeg trenger å jobbe lenge, men jeg må tidlig hjem for å rekke dagens aktivitet for en unge, så jeg bør jobbe i kveld, men da burde jeg tatt dagens punkt fra masterlisten for å bli ferdig med huset til jul" - stresset som automatisk fikk meg til å lure på når og hvor mange som rammes av omgangssyke denne desember... Det har blitt litt tradisjon for oss å feire jul med nykloret toalett og gulv og unger i karantene...
Håper virkelig dere styrer unna omgangssyken i år. Lite ålreit oppi jul og bursdag!
Hahaguttetøyet blir hentet idag, og leker til vippestolene er holdt av, så er jo en start
![]()
Har kun en leke og to vippestoler, så da ble det som det bleAbsoluttmen tror du ikke det ville vært enklere å selge vippestolene med leker?
God morgen.
Slitsomt med slike netter. Krysser fingrene for at dere begge får sovet en god dupp![]()
Har kun en leke og to vippestoler, så da ble det som det blejeg lar det stå litt og setter evnt ned pris etterhvert, tenker jeg
da var hvertfall guttetøyet ut av hus
![]()
Så herlig! Her har plussgrader og regn gått over til kaldt og tørt i løpet av natta. Nå stråler solaGod morgen!
Vi har fått et tynt lag med snø og julestemningen sniker seg på
Ønsker dere en fin dag!
Hva trener du?NÅ MÅ jeg gå å trene. Kom så!
Hvordan gikk det i går kveld?Står å rugger mini som nekter å sovne, men som er dasstrøtt. Kvinner meg opp for å gå å hente ved, som samboer glemte i går. Selv om han holdt på ute og rundt vedbua![]()
Jeg solgte guttetøyet, er en bærepose med litt jentetøy jeg prøver å gi bortHehe okei. Alt som er gratis forsvinner fort ja...
Jeg solgte guttetøyet, er en bærepose med litt jentetøy jeg prøver å gi bort![]()

Fort gjortÅjaSå bare det var noe klær og gis bort
![]()
Den følelsen når minsten ikke skal sove, ligger bare og skravler på babycall i ett!![]()