Jule- og desemberskravle :)

Tiltak å skulle sykle frøkna i bhg. Det er bare 5kalde, men føles veldig kaldt likevel :dead: og det beste, jeg måtte vekke minsten så han kan få i seg litt mat før vi går :facepalm: *liker best å la dem sove til de våkner*

God morgen!
Vi har fått et tynt lag med snø og julestemningen sniker seg på:greet008

Ønsker dere en fin dag!

Tynt lag frosset våt snø/hagl her.

Den eneste julestemningen som er kommet er følelsen av "jeg trenger å jobbe lenge, men jeg må tidlig hjem for å rekke dagens aktivitet for en unge, så jeg bør jobbe i kveld, men da burde jeg tatt dagens punkt fra masterlisten for å bli ferdig med huset til jul" - stresset som automatisk fikk meg til å lure på når og hvor mange som rammes av omgangssyke denne desember... Det har blitt litt tradisjon for oss å feire jul med nykloret toalett og gulv og unger i karantene...

Tynt lag frosset våt snø/hagl her.

Den eneste julestemningen som er kommet er følelsen av "jeg trenger å jobbe lenge, men jeg må tidlig hjem for å rekke dagens aktivitet for en unge, så jeg bør jobbe i kveld, men da burde jeg tatt dagens punkt fra masterlisten for å bli ferdig med huset til jul" - stresset som automatisk fikk meg til å lure på når og hvor mange som rammes av omgangssyke denne desember... Det har blitt litt tradisjon for oss å feire jul med nykloret toalett og gulv og unger i karantene...
Håper virkelig dere styrer unna omgangssyken i år. Lite ålreit oppi jul og bursdag!

Håper virkelig dere styrer unna omgangssyken i år. Lite ålreit oppi jul og bursdag!

Det har vært litt styr med det de siste årene, så jeg håper vi slipper i år ja.

Står å rugger mini som nekter å sovne, men som er dasstrøtt. Kvinner meg opp for å gå å hente ved, som samboer glemte i går. Selv om han holdt på ute og rundt vedbua:bag:

Dagens luke i julestemningskalenderen ute, da får jeg få postet dagens julemission og supermission og så er det nok bv for en stund, jeg har tusen ting å henge fingrene i på jobb. Må bare tømme hodet for disse tingene nå :)

Haha :p guttetøyet blir hentet idag, og leker til vippestolene er holdt av, så er jo en start :)

Absolutt :) men tror du ikke det ville vært enklere å selge vippestolene med leker?

Absolutt :) men tror du ikke det ville vært enklere å selge vippestolene med leker?
Har kun en leke og to vippestoler, så da ble det som det ble :p jeg lar det stå litt og setter evnt ned pris etterhvert, tenker jeg :) da var hvertfall guttetøyet ut av hus :D

God morgen.
Slitsomt med slike netter. Krysser fingrene for at dere begge får sovet en god dupp :)

Ble to timer på øyet etter at storesøster var dratt, så det var deilig :)

Har kun en leke og to vippestoler, så da ble det som det ble :p jeg lar det stå litt og setter evnt ned pris etterhvert, tenker jeg :) da var hvertfall guttetøyet ut av hus :D

Hehe okei. Alt som er gratis forsvinner fort ja...

God morgen!
Vi har fått et tynt lag med snø og julestemningen sniker seg på:greet008

Ønsker dere en fin dag!
Så herlig! Her har plussgrader og regn gått over til kaldt og tørt i løpet av natta. Nå stråler sola :) Ha en fin dag!

Den følelsen når minsten ikke skal sove, ligger bare og skravler på babycall i ett! :sorry:

Back
Topp