Jule- og desemberskravle :)

Hele landet skal visstnok få snø til helga så d blir det vel ski
Helga vår på pent.

Screenshot_20181205-061847.jpg

Tror ikke jeg begynner å stresse med om vi har passelig skisko til alle.

Men jeg mener eldste fikk i fjor så han har sikkert og da håper jeg mellomste kan bruke e som er hakket mindre.
Vi har ca annenhver størrelse fra 24 og oppover og ski fra 90 og nesten hver tier. Han får nytt og jentene arver.

Stas for barna:D

Yngste var ivrig for den snøen som kom her i går. Det er en del hagl og ellers snø som kom ved en plussgrad. Våt. Aner ikke hva som evt har kommet ned i natt, men om det ikke regner bort er det vel litt å leke med i bhg

God morgen forresten

Onsdag allerde 5. Desember

God morgen. Like greit å stå opp nå, trøblete natt, så bedre å bare være våken da.. sove sammen med minsten om en time eller to tenker jeg..

Storopprydning i barnetøy og ting unnagjort, nesten. Lagt ut for salgs ørten ting (badestol, vippestoler, babyseat osv), endelig! Måtte sparke meg selv igang for å få det gjort :p
Håper du blir kvitt alt kjapt:D

Storopprydning i barnetøy og ting unnagjort, nesten. Lagt ut for salgs ørten ting (badestol, vippestoler, babyseat osv), endelig! Måtte sparke meg selv igang for å få det gjort :p

Så flink du er! Så annonsen din på face :)

God morgen!
Vi har fått et tynt lag med snø og julestemningen sniker seg på:greet008

Ønsker dere en fin dag!

God morgen. Like greit å stå opp nå, trøblete natt, så bedre å bare være våken da.. sove sammen med minsten om en time eller to tenker jeg..
God morgen.
Slitsomt med slike netter. Krysser fingrene for at dere begge får sovet en god dupp :)

NÅ MÅ jeg gå å trene. Kom så!

Back
Topp