Jeg burde også soveBle sittende å se serie og strikke hele kvelden. Bør vel komme meg i seng snart. 0039 og enda oppe.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde også soveBle sittende å se serie og strikke hele kvelden. Bør vel komme meg i seng snart. 0039 og enda oppe.

Helga vår på pent.Hele landet skal visstnok få snø til helga så d blir det vel ski
Stas for barna![]()
God morgenGod morgen forresten
Onsdag allerde 5. Desember
Håper du blir kvitt alt kjaptStoropprydning i barnetøy og ting unnagjort, nesten. Lagt ut for salgs ørten ting (badestol, vippestoler, babyseat osv), endelig! Måtte sparke meg selv igang for å få det gjort![]()
Hvilken har du bestilt til deg selv?Jakker lagt ut til salg, nye prøvd og blir beholdt
Vel bortsett fra minda sidenjeg fikk feil farge..
En svart fra barfotaHvilken har du bestilt til deg selv?![]()
Storopprydning i barnetøy og ting unnagjort, nesten. Lagt ut for salgs ørten ting (badestol, vippestoler, babyseat osv), endelig! Måtte sparke meg selv igang for å få det gjort![]()
Rart hvordan man kan bli hekta på detBle sittende å se serie og strikke hele kvelden. Bør vel komme meg i seng snart. 0039 og enda oppe.
Haha! Musemor du må bytte profilbildeBare så vidt jeg kan være på forumet, for hvis hun ser bildet til Musemor så får hu kula og vil se på den morsomme musa![]()
HahaSå flink du er! Så annonsen din på face![]()
God morgenGod morgen forresten
Onsdag allerde 5. Desember
Nesten 9 her, og visstnok spådd helt ned i minus 158 minus ute , grøss
God morgen.God morgen. Like greit å stå opp nå, trøblete natt, så bedre å bare være våken da.. sove sammen med minsten om en time eller to tenker jeg..