Jule- og desemberskravle :)

Så herlig! Her har plussgrader og regn gått over til kaldt og tørt i løpet av natta. Nå stråler sola :) Ha en fin dag!
Sola skinner her også, mangler bare snø i trærne nå så hadde det vært helt magisk:D
Takk for det!

Ønsker meg utetermometer på jobb.

Men får jo ikke det. Jeg har ikke vindu ut. Det har de på andre siden av veggen men vindydne kan ikke åpnes på mer enn et av kontorene.

Så. Nei.

Nei nei, får se når jeg kommer hjem.

Uff, leste nettopp på fb om ei lita jente som blir 2år på lørdag og har fått diagnosen leukemi. Mens jeg leste det moren skrev, så trillet tårene. Livet er urettferdig:sad010

Uff, leste nettopp på fb om ei lita jente som blir 2år på lørdag og har fått diagnosen leukemi. Mens jeg leste det moren skrev, så trillet tårene. Livet er urettferdig:sad010
Så ufattelig trist og urettferdig :sorry:

Hva er marvpostei?

Vi må bake julemenn (kakemenn) og pepperkaker og pepperkakehus, og sjokolademakroner (kokosmakroner med sjokoladebiter i) og sikkert sjokoladesprut (kakao-marengs på en måte, bare at det er slett ikke som maregns likevel) Også lager vi godteri da :)

(og mye av dette blir trolig tema i julestemningskalenderen, og helt sikkert julebloggen (så hel sikkert som, vel... ehh, at jeg har planer i alle fall)
Marvpostei er smørdeig i sandkakeformer med mandelfyll:) vanskelig å forklare, og aner ikke hvordan jeg legger inn bilder:(

Back
Topp