Utrolig deiligSå digg
Jeg er så glad for at svigermor hjelper meg nå når forloveden min er vekkreist. Greit med litt hjelp!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig deiligSå digg
Jeg er så glad for at svigermor hjelper meg nå når forloveden min er vekkreist. Greit med litt hjelp!

Så kjekt! I hvert fall hvis man har et godt forhold til demTo minutter unna med bil, veldig greitnå har jeg brettet en dunk med rent tøy, så skal jeg perle en times tid før vi skal ha litt god mat (mulig nachos)
Hva for planer har du?
![]()
Jeg har et veldig godt forhold til dem, veldig heldigSå kjekt! I hvert fall hvis man har et godt forhold til demHva perler du?
Åh, nachos hørtes godt ut! Her skal jeg snart inn og lese Kaptein Supertruse på sengekanten til eldste. Så skal jeg klinke til med noen brødskiver etterpåOg Farmen på TV senere
![]()

Det har jeg ikke hørt om. Hva går det ut på?Jeg har et veldig godt forhold til dem, veldig heldig
Holder på med diamond painting, hvis du har hørt om det? Blitt helt hektet
Kos deg med farmen![]()
Av der jeg handler er boozt raskestKunne ikke la være da, de er så fine og jaggu sender de raskt også
Ja samme herAv der jeg handler er boozt raskest
Mener folk har sagt at det minner om brodering, bare med perler. Man får et bilde med ferdig markert mønster der man plasserer perlene etter koderDet har jeg ikke hørt om. Hva går det ut på?
Takk, det skal jeg![]()
veldig stilig, syns jeg Får ta det igjen daI dag ryker den listen min
Ikke på vilkår at jeg klarer å rydde hele kjellergangen. Ikke halve engang. Nå må jeg legge tre barn og vet ikke når mannen kommer hjem. Men jeg klarer ikke den gangen i kveld.
Gratulerer så mye!Er så glad jeg vant den julepysjen
Klarer du å hente det inn igjen da?I dag ryker den listen min
Ikke på vilkår at jeg klarer å rydde hele kjellergangen. Ikke halve engang. Nå må jeg legge tre barn og vet ikke når mannen kommer hjem. Men jeg klarer ikke den gangen i kveld.
Så deilig å være ferdigBestilt siste rest av julegaver! Og tatt fotavtrykk av frøkna til gavene så da er vi rimelig i grei rute. Mannen mangler diverse da, men det får han ordne selv. Mitt er pakket inn det jeg kan.
Takk for detGratulerer så mye!
Må jo detKlarer du å hente det inn igjen da?
Ja, eller la mannen ta den... Neste uke kanskjeFår ta det igjen da
Åja! Så gøy! Liker å holde på med håndarbeid jeg ogsåMener folk har sagt at det minner om brodering, bare med perler. Man får et bilde med ferdig markert mønster der man plasserer perlene etter koderveldig stilig, syns jeg
![]()
Ååååhhh... Know the feeling... hvor gammel er barnet ditt?Jeg er så lei av legging som drar ut hver kveld. Og er det ikke ene så er det den andre. Sitte på gulvet i 2 timer blir man både kald og får vondt i rygg og rompe av.