Jule- og desemberskravle :)

To minutter unna med bil, veldig greit :hilarious: nå har jeg brettet en dunk med rent tøy, så skal jeg perle en times tid før vi skal ha litt god mat (mulig nachos) :) Hva for planer har du? :happy:
Så kjekt! I hvert fall hvis man har et godt forhold til dem :) Hva perler du?
Åh, nachos hørtes godt ut! Her skal jeg snart inn og lese Kaptein Supertruse på sengekanten til eldste. Så skal jeg klinke til med noen brødskiver etterpå :P Og Farmen på TV senere :)

Så kjekt! I hvert fall hvis man har et godt forhold til dem :) Hva perler du?
Åh, nachos hørtes godt ut! Her skal jeg snart inn og lese Kaptein Supertruse på sengekanten til eldste. Så skal jeg klinke til med noen brødskiver etterpå :p Og Farmen på TV senere :)
Jeg har et veldig godt forhold til dem, veldig heldig :happy:
Holder på med diamond painting, hvis du har hørt om det? Blitt helt hektet :D
Kos deg med farmen :)

Jeg har et veldig godt forhold til dem, veldig heldig :happy:
Holder på med diamond painting, hvis du har hørt om det? Blitt helt hektet :D
Kos deg med farmen :)
Det har jeg ikke hørt om. Hva går det ut på?

Takk, det skal jeg:)

I dag ryker den listen min

Ikke på vilkår at jeg klarer å rydde hele kjellergangen. Ikke halve engang. Nå må jeg legge tre barn og vet ikke når mannen kommer hjem. Men jeg klarer ikke den gangen i kveld.

Det har jeg ikke hørt om. Hva går det ut på?

Takk, det skal jeg:)
Mener folk har sagt at det minner om brodering, bare med perler. Man får et bilde med ferdig markert mønster der man plasserer perlene etter koder:happy: veldig stilig, syns jeg :)

Bestilt siste rest av julegaver! Og tatt fotavtrykk av frøkna til gavene så da er vi rimelig i grei rute. Mannen mangler diverse da, men det får han ordne selv. Mitt er pakket inn det jeg kan.

Ikke på vilkår at jeg klarer å rydde hele kjellergangen. Ikke halve engang. Nå må jeg legge tre barn og vet ikke når mannen kommer hjem. Men jeg klarer ikke den gangen i kveld.
Får ta det igjen da

Jeg er så lei av legging som drar ut hver kveld. Og er det ikke ene så er det den andre. Sitte på gulvet i 2 timer blir man både kald og får vondt i rygg og rompe av.

Klarer du å hente det inn igjen da?

Bestilt siste rest av julegaver! Og tatt fotavtrykk av frøkna til gavene så da er vi rimelig i grei rute. Mannen mangler diverse da, men det får han ordne selv. Mitt er pakket inn det jeg kan.
Så deilig å være ferdig :D

Mener folk har sagt at det minner om brodering, bare med perler. Man får et bilde med ferdig markert mønster der man plasserer perlene etter koder:happy: veldig stilig, syns jeg :)
Åja! Så gøy! Liker å holde på med håndarbeid jeg også:)

Jeg er så lei av legging som drar ut hver kveld. Og er det ikke ene så er det den andre. Sitte på gulvet i 2 timer blir man både kald og får vondt i rygg og rompe av.
Ååååhhh... Know the feeling... hvor gammel er barnet ditt?

Back
Topp