Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må ha større skap evt bli kvitt noen jakkerRydde entreen sier listen min at jeg skal gjøre i dag.
På en måte ser den ikke så ille ut. På den annen side er der sikkert 30 jakker/dresser/bukser og hyllene er fulle av alt mulig rart så definitivt behov for å rydde.
Samme her, bortsett fra at vi ikke har skap og alt henger på utstillingJeg må ha større skap evt bli kvitt noen jakker

Ja5+0 er hipp hurra!
Jeg må ha større skap evt bli kvitt noen jakker
Æsj, ungene er i seng og jeg må ut og handle. Fristet veldig lite å bevege på seg![]()
Jeg fikk nå dratt meg på butikkenJeg måtte egentlig også på butikken... men... det ble ikke noe. Så styr å kle seg selv og baby og ut i bil for noen småting..
Jeg kom meg ikke helt opp av sofaen igjen jeg... burde tømt oppvaskmaskin og ryddaÆsj, ungene er i seng og jeg må ut og handle. Fristet veldig lite å bevege på seg![]()
Jeg måtte egentlig også på butikken... men... det ble ikke noe. Så styr å kle seg selv og baby og ut i bil for noen småting..
Kjekt å se degDa tok jeg meg en titterunde inn her igjen jeglitt lenge siden sist. Artig å se at mange av dere "gamle travere" holder fortet
![]()
Sukkerfritt smaker ikke godt nei
Jeg liker ikke smaken av aspatarm.
Ikke testet alle, jeg drikker med sukker. Jeg unngår lettbrus for det er ikke godt. Skal jeg ha brus skal det være godt.
Men mamma drikker uten sukker pga diabetes. Hun drikker likevel hansa sin for det er tradisjonen, det er den vi vil ha. Det har vi hatt siden vi jeg var liten.
Men litt rart all lettbrus smaker sånn. For fun light er jo godt. Så det er mulig å lage sukkerfri drikke uten den bismaken av aspatarm
I lige! Alt bra med deg?Kjekt å se deg
Jeg kom meg ikke helt opp av sofaen igjen jeg... burde tømt oppvaskmaskin og rydda![]()
Åh, hardt å stå opp igjen da vel.. Burde vel brette opp ermene her og snart.. Kjøkken burde seriøst ryddes... Skal du vaske gangen sånn skikkelig da eller?Jeg har trolig en oppvaskmaskin som venter på meg og har en gang som skal tas i dag (ført opp alt som skal gjøres før jul på kalenderen. Yttergangen i dag) og har akkurat stått opp etter å ha sovnet når jeg la lillemor..
Ja, kan vel ikke klage.I lige! Alt bra med deg?
Man kan jo alltids klageJa, kan vel ikke klage.
Åh, hardt å stå opp igjen da vel.. Burde vel brette opp ermene her og snart.. Kjøkken burde seriøst ryddes... Skal du vaske gangen sånn skikkelig da eller?