Jule- og desemberskravle :)

Rydde entreen sier listen min at jeg skal gjøre i dag.

På en måte ser den ikke så ille ut. På den annen side er der sikkert 30 jakker/dresser/bukser og hyllene er fulle av alt mulig rart så definitivt behov for å rydde.

Rydde entreen sier listen min at jeg skal gjøre i dag.

På en måte ser den ikke så ille ut. På den annen side er der sikkert 30 jakker/dresser/bukser og hyllene er fulle av alt mulig rart så definitivt behov for å rydde.
Jeg må ha større skap evt bli kvitt noen jakker

Æsj, ungene er i seng og jeg må ut og handle. Fristet veldig lite å bevege på seg :p

Jeg må ha større skap evt bli kvitt noen jakker

Jeg også, men større skap er ikke så lett Så færre jakker er lurt men vi er fem...

Men noe må henge andre steder.

Da har endelig frøkna sovnet. Spørs hvor lenge det varer. Hun er spons tett og full i feber,øreverk og tannfrembrudd. Fikk antibiotika idag, så håper den gjør susen etterhvert. Jeg er SÅ sliten.. Fikk heldigvis klemt inn frisørtime og 3 timer pause ifra sykdom. Høres fælt ut, men godt mannen og får stå litt i det

Æsj, ungene er i seng og jeg må ut og handle. Fristet veldig lite å bevege på seg :p

Jeg måtte egentlig også på butikken... men... det ble ikke noe. Så styr å kle seg selv og baby og ut i bil for noen småting..

Jeg måtte egentlig også på butikken... men... det ble ikke noe. Så styr å kle seg selv og baby og ut i bil for noen småting..
Jeg fikk nå dratt meg på butikken :) skal lage risgrøt til mat i bursdagen til helga, og så har de tilbud på spar på melk hver mandag :p

Da tok jeg meg en titterunde inn her igjen jeg :) litt lenge siden sist. Artig å se at mange av dere "gamle travere" holder fortet ;)

Har vært og byttet noe i dag + handlet og hentet post, og da var det på med bæresele. Gikk greit, men er jo noe annet å gjøre ærender alene, ja! :p

Sukkerfritt smaker ikke godt nei
Jeg liker ikke smaken av aspatarm.

Ikke testet alle, jeg drikker med sukker. Jeg unngår lettbrus for det er ikke godt. Skal jeg ha brus skal det være godt.

Men mamma drikker uten sukker pga diabetes. Hun drikker likevel hansa sin for det er tradisjonen, det er den vi vil ha. Det har vi hatt siden vi jeg var liten.

Men litt rart all lettbrus smaker sånn. For fun light er jo godt. Så det er mulig å lage sukkerfri drikke uten den bismaken av aspatarm

Liker også brus med sukker, når jeg først drikker brus:D

Jeg kom meg ikke helt opp av sofaen igjen jeg... burde tømt oppvaskmaskin og rydda :p

Jeg har trolig en oppvaskmaskin som venter på meg og har en gang som skal tas i dag (ført opp alt som skal gjøres før jul på kalenderen. Yttergangen i dag) og har akkurat stått opp etter å ha sovnet når jeg la lillemor..

Jeg har trolig en oppvaskmaskin som venter på meg og har en gang som skal tas i dag (ført opp alt som skal gjøres før jul på kalenderen. Yttergangen i dag) og har akkurat stått opp etter å ha sovnet når jeg la lillemor..
Åh, hardt å stå opp igjen da vel.. Burde vel brette opp ermene her og snart.. Kjøkken burde seriøst ryddes... Skal du vaske gangen sånn skikkelig da eller?

Åh, hardt å stå opp igjen da vel.. Burde vel brette opp ermene her og snart.. Kjøkken burde seriøst ryddes... Skal du vaske gangen sånn skikkelig da eller?

Jeg skal.... Rydde. Kaste en del ting. Halvvere mengden jakker og sko som står fremme. Tørke støv på flatene når jeg får ryddet dem frem. Støvsuge om det ikke vekker han som sover i rommet ved siden av og om jeg tilslutt vasker gulvet også, ja gjerne det. Det er en relativt stor gang og svært mye klær og sko.

Back
Topp