Så koselig![]()

Syns det var ekstra spesielt siden dette er første gangen jeg har fått blomster av en jeg er samboer eller sammen med

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig![]()

Frøkna som har bursdag ,3år. Venninner i går og familie i dag

Syns det var ekstra spesielt siden dette er første gangen jeg har fått blomster av en jeg er samboer eller sammen med![]()
Små figurer bare som kommer i baller med koder for å åpneHva er egentlig det??![]()
Ble ingen bilder her heller. Men vi var på helgas andre julegrantenningTenkte å reise opp i høyden hvor det er snø men det regner sp da utgår det
Foreløbig Kari traa fleecejakkeHva ble det?![]()
Koselig det daBle ingen bilder her heller. Men vi var på helgas andre julegrantenning![]()
SåpassBaby born dukken til frøkna. Hadde barnebursdag i går . Fant den nå. Gjemt i kommoden hennes under en drøss med bukser hehe
Vi var usikker på samme. Med inngjerding. For minste er veeeldig voldsom og nysgjerrig på alt. Men . Satt det opp igår og hun rører det faktisk ikke,Jeg lurer på hvor vi skal ha juletreet i år, og om vi må gjerde det inne.
Høres deilig ut her har vi vært altfor mye på besøk, og for lite tid for meg til å slappe av. Stressa av hele helga egentlig. Og kjedelig det er påan igjen i morgen.Kengubarnet har besøk
Jeg har ryddet litt mer
Mannen lager mat
Rolig søndag med andre ord
Mulig det ja.Den kan vel vandre litt oppi der om man er uheldig![]()
De så ikke så verst ut, så vi får nok til julekort ut av dette.Så koselig med skikkelige julebilder![]()
Ikke så lenge siden jeg sjekket og da var alt bra. Slår aldri ut på de prøvene, men mistenker at kanskje stoffskiftet mitt er lavt. Altså at det er for lavt for meg, men innafor hva som er normalt.Huff da. Mangler du noen vitaminer? Jeg må ta vitamintilskudd nå. Nettopp begynt, så jeg har ikke fått noen effekt enda.
Eneste rolige helgen vi ha før jul så det var godt i grunnHøres deilig ut her har vi vært altfor mye på besøk, og for lite tid for meg til å slappe av. Stressa av hele helga egentlig. Og kjedelig det er påan igjen i morgen.
Så koselig daVært på middag hos svigers. Enda her. Og hatt juleverksted med pepperkakebaking med ungene våre og søskenbarna til ungene. Enn du?
Det er det. Litt heftig alene med to små, men heldigvis besteforeldre der. Så litt hjelp å få i det minsteKoselig det da