Jule- og desemberskravle :)

23 dager går rasende fort, i alle fall med alt vi skal i løpet av de dagene.

Ei uke går fort..oppri nemlig skulle hun komme sånn rundt torsdag men jeg vet ikke hva det blir til, det var noe trøbbel med fridager så vi får se

Så det er derfor jeg håper jeg får kjøpt alt av gaver som jeg trenger å kjøpe inn :joyful:
Ja, når man har mye å styre med så går som regel dagene ganske fort unna :nailbiting: og ikke alltid man føler man har fått tid til å gjøre alt man hadde planlagt å få gjort ferdig unna :joyful:

Fikk rosebukket i går av samboeren :Heartred som skulle være 1 Desember gave :Heartred Føle meg veldig heldig over han jeg er sammen med

Mannen ville legge seg, for han hadde migrene. Det ble dermed ikke klesvask på meg i dag. Triste greier :hilarious:

Tenk att det allerede er Desember :joyful: juhhuu

Føler og kjenner mer press nå når det gjelder gaver. Har ikke vært flink å vært tidlig ute med handlingen. Har kjøpt bare en gave :nailbiting:
Følte en liten lettelse att jeg har i det minste begynt med gaver da :joyful:
Mitt mål var å være ferdig før desember:P det gikk ikke gitt...

Kengubarnet har besøk
Jeg har ryddet litt mer
Mannen lager mat

Rolig søndag med andre ord

Ingen smerter og 99 % sikker på at den er der

Men finner jeg dem ikke over helga heller får jeg ringe. Egentlig ikke tid før vinterferien da..
Den kan vel vandre litt oppi der om man er uheldig:)

Effektiv tur for å ta julekortbilder. Vi kom 15 min før det var vår tur, men de som var satt opp før oss kom ikke så da fikk gå rett på.

Tok av jakker og byttet bort cherrox til innesko og de tok bilder av alle tre og av en og en unge. Jeg får dem på epost etterhvert. Ungene vsr fokuserte og flinke og ikke noe tull.

2 min før vår time var over (det var satt av 20 min pr familie) var vi ferdig Alle hadde.dått hver sin pepperkake og vi gikk og så på pepperkakebyen. Som ungene syntes var stas. For meg som husker den i Bergen var det jo bitte lite, men så snakker vi om en liten kommune med 9 000 innbyggere så det er jo noe annet enn Bergen. Men tog og pepperkakehus og koselig.

Nå venter vi på overnattingsgjestene våre som er ventet om en times tid og eldste skal i bursdag 16-18
Så koselig med skikkelige julebilder:D

Back
Topp