Planer for dagen?God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planer for dagen?God morgen
Kommer noen å skal hente noePlaner for dagen?
Baby born dukken til frøkna. Hadde barnebursdag i går . Fant den nå. Gjemt i kommoden hennes under en drøss med bukser heheHvorfor det? Mistet noe?
Vi skal også ta bilder til julekort, men bøtter ned ute... Ikke er det noe koselig ute uten snø heller, så må finne på noe annet.Kommer noen å skal hente noe
Ut å hente pakke
Pakke inn gaver
Rydde
Tenkte å ta bilder til julekort men da må være bli bedre
Økedøgn på gang?
Tenkte å reise opp i høyden hvor det er snø men det regner sp da utgår detVi skal også ta bilder til julekort, men bøtter ned ute... Ikke er det noe koselig ute uten snø heller, så må finne på noe annet.
Jeg vil ha utebilder så da må de venteIkke noe julekort-vær heller. Men våre ble tatt inne i går så det bekymrer meg ikke. Håper det ikke regner så mye på julegrantenningen. Snø kan vi se langt etter.
Puh heftig dag. Håper søndagen blir roligere.
Har du oppskrift på polarbrødene dine?hørtes ut som en travel dag, blir nesten sliten av å bare lese om den
![]()
Takk, skal sjekkes utTrines matblogg![]()
Takk, skal sjekkes ut![]()
Jeg har vært inne på den siden tidligere, men glemt den litt bort i det sisteHun har mange fine oppskrifter med vanlige ingredienser![]()

Da får de vente ja.Jeg vil ha utebilder så da må de vente
Jeg tror jeg har vært trøtt som en strømpe i 3 uker i strekk. Og kan egentlig ikke klage på for lite søvn hver dag.
Koselig med lang frokost da![]()
Mulig.. Nærmer oss også utviklingstrinn 2, så hvem vet!