Jule- og desemberskravle :)

Kommer noen å skal hente noe
Ut å hente pakke
Pakke inn gaver
Rydde
Tenkte å ta bilder til julekort men da må være bli bedre
Vi skal også ta bilder til julekort, men bøtter ned ute... Ikke er det noe koselig ute uten snø heller, så må finne på noe annet.

Ikke noe julekort-vær heller. Men våre ble tatt inne i går så det bekymrer meg ikke. Håper det ikke regner så mye på julegrantenningen. Snø kan vi se langt etter.

Puh heftig dag. Håper søndagen blir roligere.

Satser på det. Må få gjort noe husarbeid, og senere er det julegrantenning i bygda. Drar kun hvis det ikke regner.

Gå tur i regnet eller bli inne, det er spørsmålet. Nødvendig info 1: Babyen liker ikke å gå tur.
Nødvendig info 2: Jeg har ikke vært ute hele helga, så jeg savner frisk luft...

Jeg tror jeg har vært trøtt som en strømpe i 3 uker i strekk. Og kan egentlig ikke klage på for lite søvn hver dag.

Koselig med lang frokost da:)

Huff da. Mangler du noen vitaminer? Jeg må ta vitamintilskudd nå. Nettopp begynt, så jeg har ikke fått noen effekt enda.

Må legge vekk rene klær nå. Jeg hater å legge vekk rene klær! Det er så kjedelig! Så naturligvis sitter jeg og surfer bv istedet :P

Kalender laget til besteforeldre , vasket litt klær og nettshoppet litt, fikk en rabattkode som jeg ikke klarte å la være å bruke, sparte over 4000 så jeg er happy

Back
Topp