Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, såpass ja..Ja, selvfølgelig er det kosmen merker jo at jeg savner å ha mange rundt meg. Er vokst opp med feiring sammen med 10-15 personer
Men etter svigermor døde, har vi klart å skape vår egen tradisjon![]()
Ja, det kan bli interessant. Håper du føler deg opplagt til det daJeg har termin på julaften, men jeg håper å få snuppa før. Eventuelt bli satt i gang en uke før kanskje. Forrige svangerskap ble jeg satt i gang for da var jeg så sliten.
Planen er hvertfall å være hos svigers. Det kan bli interessant med 3 andre unger i alderen 6-8 år med støy...
Er det jeg også er redd for at jeg er altfor sliten til å orke å ha besøk eller reise på besøk. Sønnen til samboeren er hos sin mor sånn han får feiring uansett om ikke vi feirer i år heldigvisJeg er litt usikker! Har termin på julaften, men regner med at de kommer en god stund før. Vi bor langt unna familien, så lurer på om jeg skal invitere alle til oss. Er litt redd for at det blir for mye med masse besøk akkurat da, men de er flinke til å hjelpe, og de største barna må jo få skikkelig julefeiring!
Det er greit når man har familie som kan hjelpe til og ordne jaHer blir det jul her hjemme med min pappa, min mamma og min lillebror
Satser på at lillebror kommer før jul (termin 16)
Skulle vi plutselig være på sykehuset lager mamma å pappa jul for guttene våre
Det er jeg evig takknemmelig for![]()
Nei, jeg kjenner veldig på den at uansett hvordan planene blir, så skal jeg IKKE til svigers hvertfallVi har ikke bestemt oss for hvordan julen blir i år. Ville egentlig vært hjemme bare oss, men er redd det blir kjedelig for storesøster med en potensielt fjern mamma i ammetåka og pappa som skal ordne mat og styre. Mer sannsynlig at vi blir hos svigers, problemet er at jeg ikke slapper så godt av der. Det er heldigvis bare en kveld da...
Det er greit når man har familie som kan hjelpe til og ordne jaBlir litt lettere da
Det er veldig santBlir veldig enkelt da ja
Og guttene fortjener en god/fin jul uansett![]()
Jeg har vel strengt tatt ikke noe valg om jeg er opplagt eller ikke. He he heJa, det kan bli interessant. Håper du føler deg opplagt til det da![]()
Vi drar til mine foreldre som vanlig. Jeg har jo født innen juleaften da jeg har termin 9 des. Har sagt ifra at jeg sikkert ikke kommer til å pynte meg så veldig. Ikke sikkert vi blir hele kvelden heller. Tar det litt som det kommer og hva jeg orker.
kan fint finne på sånt når det er så få folk Nei, herregud. Man har akkurat født og jul blir det jammen meg om en person dukker opp i joggedress. Det er lov til å fire litt på kravene om man får det mer behagelig av den grunn. Pynte seg kan man gjøre neste årjeg hadde iallfall ikke skjemt meg om jeg kom i joggedresskan fint finne på sånt når det er så få folk
![]()
Er fristende å ligge hjemme på sofaen og slappe av igrunn men![]()