Julaften

prizz94

Betatt av forumet
I og med at vi her inne har termin i desember, så lurer jeg på hvordan dere tenker å gjøre det på julaften? Spesielt for dere med termin rundt julaften. Jeg har termin lille julaften og lurer veldig på hvordan vi skal gjøre det med feiring og planlegging og alt :P

Feirer som normalt hos svigers og enten er vi der eller ikke ;) Ikke noe her hjemme hvertfall :)

Jeg har termin 5 desember, så blir nok vanlig her :)

Men hadde det vert rett rundt jul hadde jeg dritings i hele jula :P

Ingen kommer på besøk og vi skal ikke på besøk, så vi tar det som det kommer.

Vi skal etter planen feire hos svigers som bor halvannen time unna, men det avhenger av at mini melder sin ankomst i god tid før jul :)

Jeg satser på å føde til termin, så får vi se hvordan det går:happy: Har termin 14.desember. Vi har alltid hele familien hjemme hos oss, så håper på å få til det i år også. Alle bidrar med både mat og dekking, så det skal nok gå fint uansett om vi stiller med huset. Får mye bistand, så da går det fint. Blir det langt over termin får resten av familien feire hjemme hos oss uten meg eventuelt. Det er i så fall veldig hyggelig for kommende storesøster med alle besteforeldre og tanter, onkler, fettere og kusiner under samme tak:)

Jeg satser på å føde til termin, så får vi se hvordan det går:happy: Har termin 14.desember. Vi har alltid hele familien hjemme hos oss, så håper på å få til det i år også. Alle bidrar med både mat og dekking, så det skal nok gå fint uansett om vi stiller med huset. Får mye bistand, så da går det fint. Blir det langt over termin får resten av familien feire hjemme hos oss uten meg eventuelt. Det er i så fall veldig hyggelig for kommende storesøster med alle besteforeldre og tanter, onkler, fettere og kusiner under samme tak:)
Ja, når alle bidrar så er det jo ingen problem å ha det hos seg selv :) Med mindre man ligger på føden :P Her er bare meg og samboer hjemme i år, så kan ikke planlegge noe hjemme hvertfall :) Enten er vi hjemme på julaften, eller så er vi så absolutt ikke det :P Så da kan vi ikke ha huset fullt

Er dere mange i hus? Vi er kun meg og samboer i jula. Gutten hans er hos mor :)
I år blir vi 4 :) de siste 6 årene har det bare vært oss 3.
Jeg har ikke familie her og gubben er enebarn og null kontakt med det lille av familie han har her.

jeg har termin 4/12, men egentlig pleier vi å ha annahvert år min familie og annahver hans famile. men i år ble det ikke sånn, så vi tar en veldig lett alternativ jul, mest pga minste som kommer.

Lunsj med mine foreldre hos oss. middag hos hans foreldre (3 min unna)
Ellers ingen planer, tar det rolig og tilpasser oss barna.

Vi drar til mine foreldre som vanlig. Jeg har jo født innen juleaften da jeg har termin 9 des. Har sagt ifra at jeg sikkert ikke kommer til å pynte meg så veldig. Ikke sikkert vi blir hele kvelden heller. Tar det litt som det kommer og hva jeg orker.

Da er det liksom litt kos "å bare" være hjemme når dere er noen stykker :)
Ja, selvfølgelig er det kos :) men merker jo at jeg savner å ha mange rundt meg. Er vokst opp med feiring sammen med 10-15 personer :p
Men etter svigermor døde, har vi klart å skape vår egen tradisjon :)

Jeg har termin på julaften, men jeg håper å få snuppa før. Eventuelt bli satt i gang en uke før kanskje. Forrige svangerskap ble jeg satt i gang for da var jeg så sliten.

Planen er hvertfall å være hos svigers. Det kan bli interessant med 3 andre unger i alderen 6-8 år med støy...

Det blir vanlig julefeiring. I år er det hos mine foreldre. :)
Har termin 2 desember da..

Jeg er litt usikker! Har termin på julaften, men regner med at de kommer en god stund før. Vi bor langt unna familien, så lurer på om jeg skal invitere alle til oss. Er litt redd for at det blir for mye med masse besøk akkurat da, men de er flinke til å hjelpe, og de største barna må jo få skikkelig julefeiring!

Her blir det jul her hjemme med min pappa, min mamma og min lillebror :D

Satser på at lillebror kommer før jul (termin 16)
Skulle vi plutselig være på sykehuset lager mamma å pappa jul for guttene våre :D
Det er jeg evig takknemmelig for :)

Back
Topp