Julaften

Aner ikke, vil ikke ha ansvar for julen selv er jo høygravid og greier da om mini ikke kommer før;)

Av ren nysgjerrighet bare :P Hvordan kan man ikke tåle ribbe eller pølser?
Vet ikke, men jeg kaster opp. Har egentlig hele livet levd på lavfett-mat så er nok ikke vant til å fordøye slikt. Men det rareste er om ribba tilberedes annerledes og serveres kald på brødskive så tåler jeg den helt fint...

Er helt i ekstase over jul i år, blir bare meg og samboer og litt "hipp som happ"-matlaging og julepynt-laging, veldig casual jul :p Første og siste gang vi feirer alene, og første gang jeg feirer uten foreldre eller svigers, så gleder meg masse! Blir koselig å gjøre hva vi vil og bare slappe av! :)

Av ren nysgjerrighet bare :P Hvordan kan man ikke tåle ribbe eller pølser?

Jeg også tåler ikke fet mat på lik linje som folk får diarè av sterk mat.
Har hatt konstant diarè i 7 år, før jeg fant ut at jeg ikke tåler laktose, krydder og fett.
Hyperfølsom mage.
Alt med måte!
Synes det er veldig ergelig da jeg omtrent leeever for sterk mat.
Resten kan jeg veldig fint leve uten ;)

Her blir det julaften hos foreldrene mine som bor tvers over veien her :-) Og den ene juledagen hos foreldrene mine igjen, og den andre juledagen hos svigers som bor 20 min unna. Fast hvert år :-) Og lillejulaften koser vi oss hjemme med masse godt og ser på grevinnen og hovmesteren :-) Blir ikke jul uten grevinnen og hovmesteren ;-)

Julaften feires her hjemme. Syns det er best for da Kan storesøster legge seg når hun er trøtt.

Vi får besøk av mine foreldre og svigers. Svigermor mente det blei for mye for meg, men jeg kan ikke se problemet... Da er det ikke værre enn at hun hjelper til litt da:p jeg flytter meg hvertfall ikke ut av huset:p

Her blir det jul hjemme med min datter og hans to barn, flytter sammen til jul etter tre år i avstandsforhold ❤️ Så blir en spesiell og magisk jul med spark, og kos og det siste av forberedelser til lille frøkena kommer medio januar :)
Manne lager julemiddag til oss, og resten av jula er vi invitert til mamma/besteforeldre/tanter og vennepar på middager, så vi skal slippe unna med matlaging :) Godt å ha så mange rundt seg som tar vare på oss :)

Vi skal til mine foreldre i år :) Veldig deilig å ikke måtte gjøre noe i år. Og resten av jula er vi også bedt bort. Alt for å ikke stresse og samtidig ha tid til lillegutt før lillesøster kommer medio januar :)

Vi flytter inn på hjemgården min rett før jul. Siden det også er jul med min side i år, blir vi faktisk hjemme på gården. Sammen med mine søsken og evt deres barn, min mormor/morfar og mine foreldre. Gud som jeg gleder meg! Spesielt siden storesøs på to år kan få lagt seg i senga si etc.

Vi skal være hos oss, og inviterer nærmeste familie til oss. De som vil kommer. Termin 3 Jan. Så her kan baby ha kommet, komme eller vente. Har sagt i fra at vi kanskje kan komme til å trenge noe hjelp.

her blir julaften hos min søster eller hos foreldra mine :) endelig feire med riktig side av slekta da, vi har feiret med samboer sin side dem siste årene :P hadde tenkt å ha selskapet her hjemme siden vi har flyttet inn i nytt hus :) men har kastet inn håndkle og vil heller bare nyte julen med dattera mi og samboeren før vesle baby kommer :) og ikke slite meg ut med å styre å stelle til juleselskaper :)

Her vet vi ikke hvor vi skal feire enda.men sammen med min familie. Her hjemme eller hos en tante som bor 15min fra sjukehuset, eg bor 4 timer fra sjukehuset.skal legges inn den 25 eller 26 desember

Feirer hos foreldrene mine med mine 3 søsken :)

Back
Topp