Jula

Julaften blir hos mine foreldre for at jeg skal slippe å styre med besøk;-) spesielt siden termin er 1. januar så for alt jeg vet kan julaften bli på sykehuset i år. Gavene blir nok handlet inn i god tid i år:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi blir værende hjemme, og litt hos svigers som bor i nærheten ;) Skal ikke til min familie, da de bor langt unna. Men kan hende de tar seg en tur til oss :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er trønder og bor i Sandnes. Mannen er fra Stavanger. Vi pleier å ha annenhver jul i Stavanger og i trøndelag. Flaks at det blir rogalandsjul i år ;) Regner med at vi blir invitert på middag hos svigerinna mi. Jeg tror ikke jeg har ork til å stå med julemiddag. :P

Ja, vi skal være hos svigermor i år. Ett lite stykke unna, så håper ikke det blir noe fødsel rundt jula:p. I år tenkte jeg å bli ferdig med julegavene tidlig, men det sier jeg hvert år, så blir vel til at jeg stresser rundt i siste liten i år også:p:D

Jeg er trønder og bor i Sandnes. Mannen er fra Stavanger. Vi pleier å ha annenhver jul i Stavanger og i trøndelag. Flaks at det blir rogalandsjul i år ;) Regner med at vi blir invitert på middag hos svigerinna mi. Jeg tror ikke jeg har ork til å stå med julemiddag. :P
Litt det samme her - er trønder som bor i Oslo, mannens foreldre bor bare en tre kvarters tog/-biltur unna. Satser på å bli servert julemiddag av svigers og sitte mye i sofa'n med beinan høyt... ;)

Nei. Selvom vi har en helvetes kabal med 4 skilte foreldre... Pleier å invitere til oss, men kanskje ikke så lett å planlegge med termin 3 januar.

1. Mann skal bli storebror

Blir en rolig jul i år siden jeg ikke orker tanken på å fly så sent i svangerskapet.
Er godt i gang med presangene (må være tidelig ute siden endel skal til andre kontinenter)

Jula med kul på magen. Det blir knall. Ungene gleder seg vilt til babyen kommer, så i jula blir det nok dobbelt opp med forventninger:) Gleder meg veldig til jula denne gangen her! Nærmer seg veldig permisjon og da! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg elsker jula ❤️❤️❤️❤️❤️ å i år har vi alle ungene -LYKKE-men siden det er tvillinger blir jo alt usikkert. jeg elsker å pynte, bake, lage julemat osv. Så håper at tvillingene enten kommer i god tid før jul sånn beg av des eller venter til januar!

Termin 07 januar❤️❤️med tvillinger

I år blir julen forhåpentligvis hjemme hos mine foreldre. Brødre, deres kjærester og barn kommer også og etter åha invitert kjærestens familie i fjor og stelt alt i stand her hjemme (så mye jobb det er!), ser jeg frem til å la noen andre stelle i stand i år når jeg er høygravid. Min siste jul "alene" og så det tror jeg blir det beste. :)

Vi drar til min familie siden de bor nærmest.. :D ellers håper jeg ikke jeg føder i jula..! Men godt mulig.. ;)

Mamma for første gang i des/jan <3

Back
Topp