Jul

Er nesten ferdig med alle gaver, men sliter med å finne julegave til samboer:nailbiting::wtf: så hva har dere kjøpt til samboeren deres, noen gode tips? :)
 
Nesten ferdig med gaver, og har pynta litt til advent. Julevasken blir nok bare litt støvsuging og kanskje en liten runde med støvkluten.
Vi skal feire jul hos svigers, og når vi kommer hjem skal vi være med min familie. Er heldig og kommer til dekket bord!
Lagde plommelikør til jul i juli, lite vits i den nå, da...
 
Er nesten ferdig med alle gaver, men sliter med å finne julegave til samboer:nailbiting::wtf: så hva har dere kjøpt til samboeren deres, noen gode tips? :)
Samboer driver aktivt med hund, og er mye ute i skog og mark! Så han har fått nye turstøvler, samt dekken til hunden som brukes under tjeneste :) også blir det en liten ting på morgenen juleaften:) vår første jul sammen, så er litt spesielt synes vi:love2
 
Ferdig med julegaver! Julevask orker jeg virkelig ikke og jeg har heller ikke all verden til julepynt da jeg synes det er helt jævlig :p Baking gjør jeg heller ikke, ingen som spiser det uansett. Juletreet kommer opp helga før jul og ellers tar jeg livet svimlende med ro
 
Samboer driver aktivt med hund, og er mye ute i skog og mark! Så han har fått nye turstøvler, samt dekken til hunden som brukes under tjeneste :) også blir det en liten ting på morgenen juleaften:) vår første jul sammen, så er litt spesielt synes vi:love2

Hørtes ut som en smart gave ☺️ blir spesielt og koselig første jul sammen da:) kjøpt en snowboardjakke til samboeren enn så lenge, men finner ingenting som er litt spesielt om du skjønner :wtf:vanskelig å handle til mannfolk hehe
 
Gavene er halvferdige her. Ingen innpakket. Er på plana i helga å bli ferdig med alle. Maten er planlagt men ikke kjøpt. Julevasken vet ikke om jeg orker. Bake? Litt mindre energi denne jula så vet ikke hva jeg prioriterer eller ikke enda. 11 åringen gidder ikke bake så hvorfor skal jeg. Samboer har heldigvis fått 2000 julelys på huset utvendig så er strålende fornøyd med det bare:happy:
 
Er nesten ferdig med alle gaver, men sliter med å finne julegave til samboer:nailbiting::wtf: så hva har dere kjøpt til samboeren deres, noen gode tips? :)

Han ønsker seg stormlighter og båndsag så vurderer det. Allsidig :hilarious: Spørs jo helt på interesse. Mange smarte turting å kjøpe. Hodelykt, turkniv osv. Eller verktøy..
 
Siste eksamen i dag! så kan julen komme ❤️ eller dere vet den kan komme nå jeg har fått rydda, bakt og pynta :p
 
Han ønsker seg stormlighter og båndsag så vurderer det. Allsidig :hilarious: Spørs jo helt på interesse. Mange smarte turting å kjøpe. Hodelykt, turkniv osv. Eller verktøy..

Hadde min vært litt mer aktiv i skogen hadde det vært noe :dead:kan vel ikke skryte på meg at jeg har funnet skogens tarzanxsmile9haha
 
Back
Topp