Jul

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Har dere begynt å forbedre dere til jul? Kjøpt eller planlagt gaver? Noen som pynter tidlig kanskje?

Kjøpt et par gaver faktisk. Kjøpte litt div pynt/innpakningspapir osv i dag. Og begynner å få på plass det meste til adventskalenderen til 3 åringen [emoji1392]

Nesten ferdig med julekalendergaver til alle barna i huset, kjøpt noen julegaver.... mye igjen å gjøre!! Julepynten står i kjellern da, så den er grei:) elsker jul!!

Godt det ikke bare er jeg som er i gang! :D Jeg fikk unna endel julegaver i går, og kjøpte noen allerede i august så starta ganske tidlig i år. Har også laget en julekalender til svigersøster. Hun laga julestrømpe til både meg og mannen (og flere da) samt hundene våre i fjor, så i år får hun kalender. Hun får ikke vite hvem den er fra da, må gjette. :P Har prøvd å pakke inn ganske nøytrale gaver i starten, så får vi se hvor lang tid det tar før jeg er avslørt. :knegg:

Har lagd en plan for noen gaver, men ikke kommet noe lenger enn det enda.
Men satser på at vi kommer i mål i år også :p

Har lagd en plan for noen gaver, men ikke kommet noe lenger enn det enda.
Men satser på at vi kommer i mål i år også :p

Jul blir det uansett. :p

Jeg er nesten ferdig med julegavene og har begynt med litt snikpynting[emoji5]

Kjøpte en mini julestjerne og en liten grønnplante som lignet litt på et juletre [emoji268]

Ellers er adventsstaken og julekalenderne klare[emoji5]
Elsker jula[emoji7]

Litt sent ute på grunn av kvalme. Men de største og viktigste gavene er kjøpt inn, og vi har planene klare, så vi er i bunn og grunn i rute alikevel. Pleier vanligvis å være helt ferdige til nå, men vi kommer i mål lell.

Har ikke gjort noenting enda. Og gikk igjennom kjøpesenteret her i sted og bestemte meg for at i år blir det netthandling! Blir helt svett jeg av så mye mennesker som går i sneglefart :P

Har ikke gjort noenting enda. Og gikk igjennom kjøpesenteret her i sted og bestemte meg for at i år blir det netthandling! Blir helt svett jeg av så mye mennesker som går i sneglefart :p

Har ikke gjort nor jeg heller. Her blir nok også nettshopping løsningen. Det er ikke så lett å gå i butikker med en ettåring på slep...

Har kjøpt mye på nettet pga kvalmen [emoji28][emoji1305] har faktisk bare 10 av 25 gaver igjen [emoji4] pyntingen begynner jeg ikke med før i desember og til advent:) sønnen min har bursdag nå i disse tider og da er det så deilig å bli ferdig med den før jeg trenger å begynne på julebaksten :)

Mangler bare to gaver- og vi har stor familie, så det er en stoe bragd:-D Pleier å gjøre meg ferdig i november og bare nyyyte julestemningen i desember

Jeg har alltid gjort meg ferdig med gaver og innpakning i november. På den måten har jeg masse tid til kos, baking, julemarkeder, juleavslutninger og alt annet som skjer i Desember. I år er jeg ikke helt ferdig, satt litt tilbake pga kvalmen, men har ikke mange gavene igjen og vet hva som skal kjøpes :)

Jeg har alltid gjort meg ferdig med gaver og innpakning i november. På den måten har jeg masse tid til kos, baking, julemarkeder, juleavslutninger og alt annet som skjer i Desember. I år er jeg ikke helt ferdig, satt litt tilbake pga kvalmen, men har ikke mange gavene igjen og vet hva som skal kjøpes :)

Jeg blir så imponert over folk som deg!!!

Back
Topp