Jul

Har sånn smått begynt med gavene å baksten, men d blir nok bare noen få kake slag i år[emoji23][emoji7]

Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal orke å pynte, vi reiser på juleferie den 21. desember. Mannen drar hjem rett før nyttårsaften, mens jeg blir til en av de første dagene i januar (må være hjemme til den 5. da, for da har jeg OUL :p ). Skal sette opp noe adventslys i alle fall, og pynte til advent. Liker lilla så godt. Og så har jeg et bord med glassplate, og det er ei stor skuffe under så alt innholdet i skuffa vises. Til nå har jeg hat høstblader der, men tenker å bytte det ut med noe "snø" og litt forskjellig julestæsj. Det selges jo trær og biler med trær på taket etc på nille, som sikkert hadde passet fint. Og så får resten av pynten bare være kanskje. Eller, jeg setter nok opp minitreet vi har. Det er type 40 cm høyt og kjempesøtt. :hilarious: Og siden det ikke er et skikkelig juletre kan det få komme opp første helga i advent, så det så. :happy::happy:

Har ikke gjort noenting. Ikke kjøpt julekalender en gang.
Har vært så dårlig at jeg ikke har orket.
Er fremdeles uggen dagen lang, noen ganger verre enn andre

er omtrent ferdig med julegåvene! er planen min og å berre slappe av i desember og kose meg med baking og forberedelser i heimen på sjukeheimen der eg jobber :) har igjen til min lisjebror, men eg tenkte til eg skulle vente til neste lønning :) spleise i hop slik at han får julegåve og bursdagsgåve i fra meg same slengen :)

Har ikke gjort noenting. Ikke kjøpt julekalender en gang.
Har vært så dårlig at jeg ikke har orket.
Er fremdeles uggen dagen lang, noen ganger verre enn andre
Ikke jeg heller. Orker absolutt ikke noe :( Håper jeg orker å komme meg ut på fredag en tur. Har så mye å gjøre og mye å kjøpe :rolleyes: Masse god bedring :) Håper du blir bedre snart.

Heldigvis blir det jul uansett :D
Dere som er så dårlige og ikke orker tanken på å ut, burde jo benytte dere av tilbudene på nett på fredag :)

Jeg har tenkt til å ta unna noe på nett selv om formen er fin, var innom senteret for ikke så lenge siden og selv på en formiddag var det ganske fullt. Tør ikke tenke på hvordan det blir nærmere jul. :hilarious::hilarious: Og hadde jeg vært dårlig i tillegg hadde nok det meste blitt bestilt på netthandel.

Her flytter vi inn i nytt hus 22 desember, så det går i siste innspurt med maling og kjøkken nå[emoji85] Blir nok å bo i kasser hele jula, men ville ikke hatt det anderledes! Får dra til foreldrene mine i nabohuset for å få julestemning tror jeg[emoji23] Har heller ikke kjøpt en eneste gave, og skjønner ikke når vi skal få tid ril det heller[emoji85]

Back
Topp