Jul

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Her er stua pyntet til jul.
Kalenderene til storebrødrene er kommet på plass og pepperkakene er baket.

Tenker det er greit å begynne siden lillemann kan komme når som helst!
Spesielt kalenderene var viktig å få opp.

Andre som meg?
Her er litt av mitt julehus
Vis gjerne bilder du også om du ønsker

ImageUploadedByBV Forum1479918351.282935.jpg

ImageUploadedByBV Forum1479918365.450704.jpg

ImageUploadedByBV Forum1479918375.500787.jpg

ImageUploadedByBV Forum1479918387.302716.jpg

ImageUploadedByBV Forum1479918400.536874.jpg

Ååååå nå fikk jeg skikkelig julestemning! Så utrolig koslig :) Jeg planlegger å pynte i helgen, men ble litt fristet til å ta en tur ned i boden nå hehe..

Ååååå nå fikk jeg skikkelig julestemning! Så utrolig koslig :) Jeg planlegger å pynte i helgen, men ble litt fristet til å ta en tur ned i boden nå hehe..

Så kjekt at jeg kunne motivere litt :D
Kjekt å pynte litt i disse tider.

Her også har jeg vasket, pyntet, byttet gardiner og satt ut stakene i vinduene, stekt opp 8 kg farse, lagd julesild, bakt krumkaker og Sarah Bernard, lagd konfektkuler og vasket det siste av babytøyet.. Så nå er jeg snart klar for at lillemor kommer 7 desember <3 :)

Her også har jeg vasket, pyntet, byttet gardiner og satt ut stakene i vinduene, stekt opp 8 kg farse, lagd julesild, bakt krumkaker og Sarah Bernard, lagd konfektkuler og vasket det siste av babytøyet.. Så nå er jeg snart klar for at lillemor kommer 7 desember <3 :)
Oj.. skal si du er effektiv.. kan du komme hit å ta mitt hus også?? Total mangel på energi her .. ;)

Så! Koselig :) skal ta bilde i morgen. Orker ikke gå ned igjen nå :p vi har en lofts stue, som vi er i somregel. Her har jeg bare barnevennlig julepynt som småen får lov å leke med. Nede har jeg mer sånn pynt jeg er litt mer redd for. Fikk opp det meste i dag :) men kalenderen trenger å dampes, og få på pakkene. Julestrømper er noe vi har hos mamma å de :p burde kanskje få dem hjem i år.

Oj.. skal si du er effektiv.. kan du komme hit å ta mitt hus også?? Total mangel på energi her .. ;)

Haha ;) Heller det at dagene er lange og tålmodigheten får kjørt seg :)

Gleder meg til å pynte til jul på søndag! :D

Så fint det ble!

Jeg er så misunnelig på dere som har energien til det!

Vi har nylig flyttet, så jeg håper bare jeg klarer å finne min elskede adventsstake før søndag... Og at energien kommer tilbake når jeg blir frisk igjen, så jeg også kan gjøre det litt koselig til adventstiden.

ImageUploadedByBV Forum1479975890.473942.jpg

Litt fra mitt julehus

ImageUploadedByBV Forum1479975912.968560.jpg

ImageUploadedByBV Forum1479975922.570067.jpg
ImageUploadedByBV Forum1479975930.705827.jpg

Holder enda på å få opp noe i gangene. Men blir ikke så mye mer her. Med en klåfingra 2 åring i hus :p

Så fint det ble!

Jeg er så misunnelig på dere som har energien til det!

Vi har nylig flyttet, så jeg håper bare jeg klarer å finne min elskede adventsstake før søndag... Og at energien kommer tilbake når jeg blir frisk igjen, så jeg også kan gjøre det litt koselig til adventstiden.

Tusen takk. :D

Nå fikk jeg også lysten over meg til å pynte til jul! Til mannens store begeistring;) Han elsker jul, men jeg holder alltid igjen til litt uti desember! Men i år får vi gjøre et unntak sånn at jeg slipper å stresse når babyen har kommet;)

Så fint! Her blir det ikke pyntet for rundt uka før jul :) men vi har adventsting oppe da! Tenk at i morgen er det 1 desember!!

Det var et skikkelig koselig julehus!
Her har det kun kommet opp stjerner og staker foreløpig. :)

Back
Topp