Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå nå fikk jeg skikkelig julestemning! Så utrolig kosligJeg planlegger å pynte i helgen, men ble litt fristet til å ta en tur ned i boden nå hehe..
Oj.. skal si du er effektiv.. kan du komme hit å ta mitt hus også?? Total mangel på energi her ..Her også har jeg vasket, pyntet, byttet gardiner og satt ut stakene i vinduene, stekt opp 8 kg farse, lagd julesild, bakt krumkaker og Sarah Bernard, lagd konfektkuler og vasket det siste av babytøyet.. Så nå er jeg snart klar for at lillemor kommer 7 desember <3![]()
Oj.. skal si du er effektiv.. kan du komme hit å ta mitt hus også?? Total mangel på energi her ..![]()
Jeg, dagene er kjempe lange.. kunne ønske jeg bare hadde en brøkdel av din energi akkurat nå..HahaHeller det at dagene er lange og tålmodigheten får kjørt seg
![]()
Så fint det ble!
Jeg er så misunnelig på dere som har energien til det!
Vi har nylig flyttet, så jeg håper bare jeg klarer å finne min elskede adventsstake før søndag... Og at energien kommer tilbake når jeg blir frisk igjen, så jeg også kan gjøre det litt koselig til adventstiden.
Vis vedlegget 208703
Litt fra mitt julehus
Vis vedlegget 208704
Vis vedlegget 208705
Vis vedlegget 208706
Holder enda på å få opp noe i gangene. Men blir ikke så mye mer her. Med en klåfingra 2 åring i hus![]()
TakkSå koselig du har pyntet![]()
Det var et skikkelig koselig julehus!
Her har det kun kommet opp stjerner og staker foreløpig.![]()