Jul

I går var vi på søndagsmiddag hos et vennepar, visste ikke hva vi skulle få til middag. Kom inn døra og kjente lukta av røkt pinnekjøtt! Nååå gleder jeg meg til jul altså! Det beste av alt er jo at vi skal hjem til mamma og pappa sammen med storebror og storesøster sin familie. Hele gjengen samla! Lenge siden sist alle var hjemme samme jula <3
 
Ahhhh pinnekjøtt, nam! Beste som finnes :)
Blir så lite feire på oss, sambo har kun fri helligdager. Så drar vi tilbake igjen, men men..
 
ja jeg vet, har tenkt på pinnekjøtt lenge nå, så det var jo bare helt fantastisk å få det servert <3
 
Å, jeg har så lyst på pinnekjøtt til jul! Men sambo insisterer på ribbe.
Jeg har vokst opp med ribbe til jul jeg også, men pinnekjøtt er jo så mye bedre!

Vi får ha det før julaften isteden:)
 
I går var vi på søndagsmiddag hos et vennepar, visste ikke hva vi skulle få til middag. Kom inn døra og kjente lukta av røkt pinnekjøtt! Nååå gleder jeg meg til jul altså! Det beste av alt er jo at vi skal hjem til mamma og pappa sammen med storebror og storesøster sin familie. Hele gjengen samla! Lenge siden sist alle var hjemme samme jula <3
Å, det hørtes koselig ut med alle samlet! Dritt med skilte foreldre altså.

Jeg vil holde sammen med sambo for nesten enhver pris, vil ikke at Anna skal vokse opp med to hjem.
Så kan hun komme hjem til jul hvert år forhåpentligvis;)
 
Å, det hørtes koselig ut med alle samlet! Dritt med skilte foreldre altså.

Jeg vil holde sammen med sambo for nesten enhver pris, vil ikke at Anna skal vokse opp med to hjem.
Så kan hun komme hjem til jul hvert år forhåpentligvis;)
Ja, det skjønner jeg godt :( Må være helt forferdelig å ikke kunne være sammen hele familien i jula <3
hihi, ja, sånn sett er det jo fint vist ikke barna våre blir gift da, så kan de komme hjem hvert år, slipper vi å dele de med svigers :p
 
Så har man funnet ut hvor man skal være selve julaften. Hos min svigerinne igjen. For 4de året på rad...
Hadde ett ønske om at vi i år skulle få være hos min far sia det er så lenge sia sist, og det ville vært mer spesielt for han, og meg, at lillegull fikk sin første jul der. Svigerfar har 7 barnebarn til, så føler liksom den "første jul med barnebarnet" har han fått før. Men jeg blei nedstemt i år sia vi har guttungen også og han vil få fler å leke med hos min svigerinne...

På slike dager skulle jeg ønske vi hadde stoooooooort hus som rommet begge sider av familien....
 
Back
Topp