Jeg elsker jula, men har litt blandede følelser for denne på noen måter. Jeg og mannen feirer største delen av julen alene, og vi har ikke tv eller skikkelig stue (dårlig utforming på leiligheten så vi valgte å bare ha datarom). Men; dette er den første julen vi tilbringer i eget hjem, så første julen vi skal ha juletre. Gleder meg til juletre
Ellers broderer jeg som en helt på gaver til kalenderen jeg skal gi til søsteren min, har igjen noen prosjekter der, så skal jeg brodere en julegave, + juletreteppet. Travelt med andre ord. Elsker å handle julegaver, og spesielt å pakke dem inn. Liker at det ikke vises hva som er inni pakken
Og så har ejg julekjolen klar. Det er en mammakjole jeg kjøpte i forrige svangerskap, som jeg gledet meg til å bruke da. Den ble jo lagt vekk da, men nå får jeg bruke den, hurra
Og så juletrepynt da
Og julemiddagen! Den skal heldigvis spises hos mine foreldre. Pinnekjøtt, poteter og mammas berømte kålstappe som smaker som himmelen selv, med små flasker julebrus til. Og på tradisjonellt vis er vi for mette til å spise desserten
Jeg gleder meg til jul jeg