Jul:)

Moni81

Flørter med forumet
Er det bare jeg som gleder meg til jul?:) Har startet litt med julegaver å i dag har jeg handlet mange gaver til gavekalenderen til go'gutten:) Han kommer til å bli sååå glad! Han forstod ikkje så mye i fjor da han såvidt var 1 år så gleder meg som en liten unge til å se han få en liten overrasskelse hver dag i desember og ikke minst hvordan han kommer til å reagere på masse gaver under juletreet:) Jul er bare den beste årstiden med masse, masse familiekoz:) Okey.. Jeg eeelsker julestemningen, hihi:):)

Jeg gleder meg og:) har ikke begynt på julegaver, men er godt på vei med pakkekalenderen til niesa mi. Mammaen hennes skal lage til min gutt:)

jeg eeeelsker julen!! Og gleder meg masse!!

Er ferdig med ca. halvparten av julegavene, og er godt i gang med planlegging av resten!

Har allerde begynt å planlegge hva som må bakes ;)

Jeg gleder meg også til jul!!! Har alltid synes at julen er koselig, men i år har jeg gledet meg siden august. Er klar med planer om hva som skal bakes, noen julegaver i boks og julekalenderen består i år av koselige aktiviteter vi kan gjøre sammen. Gleder meg til 1 desember!!! :-)

Ja, jeg gleder meg veldig :D Julen er ekstra spesiell når man har barn, er jo så koselig å se at de gleder seg og har det bra :)
Ikke bare på grunn av henne jeg gleder meg, synes det er herlig med alle tradisjonene som følger med og at det blir god tid til kos sammen med familien <3

Åååå ja gleder meg noe helt utrolig masse til jul i år!
Har begynt å synge på julesanger.. Hehe.. Bare ler av meg selv.
Ellers var jeg på "perfect home"-party i går og invisterte i adventstake og to julekorger :)
Spiser mange klementiner! De erstatter en del snop jeg gjerne ellers ville trykket i meg:P 

Men mest av alt gleder jeg meg til å få skikkelig babymage!
Regner med den synes ganske greit rundt julaften! 

Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg gleder meg masse!!!! :)

Sååå gøy at d er andre enn meg som elsker julen :) Til helgen dra jeg på jentetur til Aberdeen, regner me å få unngjort mange fine gaver der. Elsker å handle gaver! Er jo såå gøy når familien og venner får noe de liker og ønsker seg:) Vi skal arrangere jul hos oss for første gang så jeg er kjempespent om det blir vellykket! Viktigste er uansett at hele familien er samlet <3 tenk da jenter, til jul, da har vi fiiine kuler på magene våre ><3>

Jeg elsker også julen   Er nesten ferdig med julegavene, og har bestillt meg juletre, haha. Skal ha uekte, for ifjor spratt det ekle dyr fra treet og opp i taket og sånn, pluss at katten angrep det slik at barnålene datt av helt nederst nesten med en gang.
Gleder meg til å bake pepperkaker, kakemenn og andre sorter! Og å pynte!

JUUUUULLLLLL <3 <3

Jeg også elsker juletida :) Og jeg fikk jo jenta mi i desember (07). Og i fjor så vi jul på månetoppen for første gang, og det ga meg så julestemning. Så i år blir det det på tv, UANSETT :D Men har (for første gang ever) ikke begynt med julegavene. Jo en er ferdig. Pleier nesten hvert år og omtrent være ferdig nå :D Men har vært så kvalm og dårlig siden innsett den 18. aug, så har jo knapt vært på noe kjøpesenter siden da. hehehe..

Jeg hadde innsett 17 august og var kjempedårlig fra da frem til ca uke 9! Etter d har formen vært stigende så nå skal d julegaveshoppes neste helg :):)

Moni81 skrev:
Jeg hadde innsett 17 august og var kjempedårlig fra da frem til ca uke 9! Etter d har formen vært stigende så nå skal d julegaveshoppes neste helg :):)

Heldig du da :) Når foresten er din term? For i følge bv så er termin 11.mai, men i følge de på vertilitets sykehuset regnet ut fra str og befruktning at term ble 13.mai...

Gleder meg til jeg også kan begynne med julegaveshopping :)

Jeg fikk 12 mai, mn så ringte jeg og var forvirra etter ul i uke 7 for der sa de ut i fra befruktningsdato var d 10 mai?! Da sa hun på sykehuset at hun som hadde regnet datoen min hos dem etter positiv test hadde regnet feil med en dag og at d var 11 mai som va riktig! Så sa hun at siden ul sa 10 mai og d bare er snakk om en dag så lar vi d stå slik for skulle jeg da måtte gå over tiden var d en mindre dag å vente, hehe:) Sååå... Etter en litt lang forklaring, terminen min er satt til 10 mai:) Kan jeg spør hvilket sykehus/klinikk dere brukte?

fru my skrev:
Jeg gleder meg også til jul!!! Har alltid synes at julen er koselig, men i år har jeg gledet meg siden august. Er klar med planer om hva som skal bakes, noen julegaver i boks og julekalenderen består i år av koselige aktiviteter vi kan gjøre sammen. Gleder meg til 1 desember!!! :-)

Så lurt å finne på ting man kan gjøre sammen ifbm julekalenderen! Likte den idéen! :)

Jeg gleder meg også masse til jul, familiekos, slappe av og hygge seg sammen. Blir hos min familie i år (annethvert år-opplegg), så blir sammen med en niese på 1år og nevø på ca 1/2 år + vårt knøtt i magen, så blir første feiring med barn i familien. Det blir kos!

Vi var i Porsgrunn, dere?

Jeg elsker jula og er et skikkelig julemonster

Jeg synes adventstida er helt fantastisk med masse lys, god stemning og koselig julekalendere. Jeg pynter litt i leiligheten 1. advent, for vi reiser hjem til jul så da blir det ikke så mye pynting her. hehe. Gleder meg ekstra i år, for da kan jeg komme hjem og strutte med en fin fin mage. Vi skal ha første barnebarn på alle kanter så regner med litt oppmerksomhet. Men det som er koseligst er jo at familien samles og koser seg.

ÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg. Gleder meg alltid så intenst, så må jobbe for å ikke begynne for tidlig

Jeg elsker jula, men har litt blandede følelser for denne på noen måter. Jeg og mannen feirer største delen av julen alene, og vi har ikke tv eller skikkelig stue (dårlig utforming på leiligheten så vi valgte å bare ha datarom). Men; dette er den første julen vi tilbringer i eget hjem, så første julen vi skal ha juletre. Gleder meg til juletre

Ellers broderer jeg som en helt på gaver til kalenderen jeg skal gi til søsteren min, har igjen noen prosjekter der, så skal jeg brodere en julegave, + juletreteppet. Travelt med andre ord. Elsker å handle julegaver, og spesielt å pakke dem inn. Liker at det ikke vises hva som er inni pakken

Og så har ejg julekjolen klar. Det er en mammakjole jeg kjøpte i forrige svangerskap, som jeg gledet meg til å bruke da. Den ble jo lagt vekk da, men nå får jeg bruke den, hurra

Og så juletrepynt da

Og julemiddagen! Den skal heldigvis spises hos mine foreldre. Pinnekjøtt, poteter og mammas berømte kålstappe som smaker som himmelen selv, med små flasker julebrus til. Og på tradisjonellt vis er vi for mette til å spise desserten

Jeg gleder meg til jul jeg

Jeg har innsett at jeg er nok mer et adventsmenneske enn et julemenneske. Jeg elsker å forberede julegavene, planlegge julen, ha oppe adventsjernen, pynte med adventspynten (som ikke er det samme som julepynt) og alt sånt. På jobb blir det en god del førjulsforberedelser siden jeg jobber med barn.

Tror jeg har strikket litt under halvparten av julegavene jeg skal strikke så nå må jeg henge i. Måtte bare ta en pause fra gavestrikkingen for å strikke blånisselue til sønnen min.

Ida82 skrev:
Vi var i Porsgrunn, dere?

Vi går til Haugesund :)

Back
Topp