Jul på Månetoppen!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Hva er det som er så makabert med den?

Guttungen liker den ikke.

Våre ser den (og Skomakergata) og jeg liker de røde og de blå nissene jeg, det er nå kos. Jeg er ikke oppvokst med noen an dem, jeg var for gammel når de først kom, men vi koser oss sammen.

Makaber er ikke et ord jeg forbinder med dette...

Begge gutta her sitter helt i ro og koser seg når vi ser jul på månetoppen. Eldste er 5, yngste er 2 og han skjønner nok ikke så mye av det, men synes det er veldig spennende med nissene og alle dyra. :) Makabert er i hvert fall ikke et ord jeg forbinder med denne serien, jeg synes det er bra at de viser grisefødsel og at pølser lages av grisekjøtt, jeg tror ikke barn har vondt av å få vite sannheten om hvordan ting faktisk fungerer. :)

Er ikke noe favoritt her i huset.

Minsta bryr seg ræva om den, men eldste liker den. Syns ikke den er makaber :p Jeg syns den er kjedelig da, men ikke verre enn å finne på noe mens unga ser på den.

Synes den er kjempe koselig jeg :) mini synes også det er spennende :)

Jeg stikker månetoppenluer mens vi ser på. Yngste driver med litt annet, men begge vil se

Mine på 3 og 5 liker den ikke noe særlig. Vi pleier å ha det på, men jeg ser at de fort blir ukonsentrerte. Jeg tror ikke noen av de egentlig skjønner det helt.

Selv har jeg bare slengt et blikk på det sånn innimellom, så har ikke helt fått med meg handlingen. Hva er egentlig greien med blåtimen og at de ikke får lov å gå ut...? Tror jeg har gått glipp av det viktigste poenget der ;)

Et vesentlig poeng der ja, blånisser kan bare være ute i den blå timen, ellers blir de til sten.

ahhh for en koselig serie :)

Her liker mine på 4-7 år bedre Amaliesjul og Teodorsjul! Nrksuper appen er helt topp :-)

Back
Topp