Jul på Månetoppen!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jenta mi liker den.. hører at hu synger om julepølse og medisterkake til en gris.. ganske makabert :P haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha hun sang noe om at de måtte passe på lillegrisen slik at det ikke ble julepølse og medisterkake av han :P

Makabert var da et ganske heftig ord for barnetv! :P Er det slik at det blir på samme måte som at man er hysterisk når man ikke vil peise i ettåringen sin godteri og heller vil fokusere på sunn mat? :P

Jeg syns Jul på Månetoppen er helt grei underholdning. Jenta mi har ikke ro i kroppen til å se lenge på tv uansett hva det er, men hun følger med når de synger. :)

Jeg liker det ikke, har ikke sansen for blånissene. Mine liker bede skomakergata og amalies jul, så vi ser litt på det også, vurderer å droppe hele månetoppen

Syns det er koselig! Fireåringen syns det er veldig spennende og nassebamsen har blitt kjelegrisen nå :-)

Syns det er koselig :-)

Synes den er koselig jeg! Har jo sett den gjennom barndommen og liker den like godt som blåfjell og jul i svingen :)

Jenta mi på 10 sitter helt i ro å koser seg elsker det å jeg har alltid likt blåfjell å jul på månetoppen så det som barn :D

Jeg liker bedre Amalies jul, og Jul i Blåfjell. Men jeg var så stor da Jul på Månetoppen kom ut at jeg så den aldri ordentlig tidligere. Vesla på 5 liker det godt da. :)

Syns ikke det er makabert, pølse blir jo laget av gris.

Signerer. Amalies jul ja, ååå det ønsker jeg hvert år skal komme *gode minner*. 4åringen er helt med :)

Hugsar ikkje den heilt, men tykte den var grei :)

Syns den er bra, men ikke for de aller minste. Storesøster på 3 liker den, men hun skjønner jo ikke alt

Liker bedre amalies jul :) men ser sammen med eldste . Han syns det er helt greit. Men liker best Linus i Svingen :)

Minsta på 2 legger seg før barnetv begynner, og eldste på 3 vil heller lese bok og prate i den tida han er aleine med meg. Så her begynner vi nok ikke med barnetv på en stund ennå. Men vi ser skomakergata når de kommer fra barnehagen, og det er stor stas! De elsker tøflus:-) I fjor så vi Amalies jul, men det ble litt for avansert. Skal prøve igjen om et par år:-)

Back
Topp