Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg e heilt enige... Hallo! Vi har ikke kommet til oktober endaJulebrus i butikken
Pepperkaker i butikken
Julekuler i butikken (som i disse påskeeggene me sjokolade bare d e julekuler nå)
Julepapir i butikken
Eg elske julen.... Men hallo!
Me e i september
Hvilke butikker finner du alt dette på ?![]()
Har fremdeles ikke sett noe spesielt, men enig i at det er litt tidlig. Problemet er jo ofte at de faktisk får solgt dette også, og da vet de jo at det er penger å hente på å selge dette tidlig. Så om folk hadde sluttet å kjøpe det med en gang det kom i butikken, ville det mest sannsynligvis ikke være et problem heller.
I år synes jeg faktisk det er litt bra. Det betyr at måneden vi venter på nærmer seg!!![]()
Nille
Europris
Spar bla
Jeg har vært flink å ikke kjøpt noe enda![]()
Jeg elsker også julen, men dette er tidlig! Ventetiden blir lang om man skal begynne ventingen allerede nå.
Sist svangerskap jublet jeg når kakemennene kom i september. Hadde da jeg hadde dilla på det hele svangerskapet men fikk ikke tak i de etter januar. Men da fikk jeg oktoberbaby. Nå har jeg ikke dilla, og det er et hån som gjør ventetiden til jul laaang. Og i utgangspunktet er det tull med jul og påslevarer lenge før.
Huff. Jeg holder så hardt på at alt sånt hører desember til. Og har ikke tatt noe sånt i hus eller spist det før 1.desember tidligere.
Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har så innmari lyst på kakemenn, pepperkake og julebrus.. holder på å gå ivei her!
Men jeg kan jo ikke bli en av de som bryter mine egene regler. Har jeg ikke viljestyrke???