Jul jul jul

Tortur!!! Kan jo ikke kose meg med noe av det... :( hadde jeg kunne det! Så kunne jeg også gleda meg litt mer over at jul nærmer seg :p så IKEA begynte å montere jule utstilling på fredag! Føler nesten man blir lurt! Blir jo ikke fortere jul fordiom pynten kommer opp og snopet er på plass ;)

Oi de også!
Hihi det er jo litt kos også da :D

Åååå julebrus!! Som jeg elsker og ikke tåler. Hulk!! Synes mat er greit, men ikke pynt.

Julebrus :D Det tror jeg ikke at jeg klarer å holde meg unna til desember i år altså.. Men enig i at det er tidlig! :)

Jeg ble faktisk ferdig med et par julegaver på lørdag :p

Julebrus :D Det tror jeg ikke at jeg klarer å holde meg unna til desember i år altså.. Men enig i at det er tidlig! :)

Tror heller ikke jeg klarer å gå forbi til desember :p men ut september må jeg vell klare?

Jeg ble faktisk ferdig med et par julegaver på lørdag :p

Så bra!
Jeg er ca halvveis.
Ikke pakket dem inn osv enda men fått det i hus.

ImageUploadedByBV Forum1474886838.044505.jpg

Sånn så det ut i Irland på denne tiden i fjor... Sånn sett er det vel ikke så ille enda i Norge. Men kan jo virke som vi beveger oss i den retningen vi også :p

Her blir alle julegaver kjøpt inn i november :) for det meste gavekort :p datteren min skal få langrenn utstyr. Men jeg er så blank om hva jeg kan gi til samboeren! Han har alt! Noen forslag? :p

Tror heller ikke jeg klarer å gå forbi til desember :p men ut september må jeg vell klare?

Så bra!
Jeg er ca halvveis.
Ikke pakket dem inn osv enda men fått det i hus.
Deilig da. Skal få ferdig de fleste gavene asap. Ikke lyst til å handle sammen med alle andre i byen mens jeg er på overtid eller med en nyfødt på armen :p

Jeg skal klare ut september jeg også! :)

Min plan er å være 100% ferdig ila oktober :p

Ikke så mye som mangle sånn egentlig men ting må bare kjøpes inn!

Åååh, jeg finner kun pepperkaker og det vil jeg ikke ha! Vil ha marsipan og julebrus :/ og jeg jobber i butikk! *sytefjes*

Gleder meg til å bake julekaker jeg!

Ikke sett noe jul enda i butikkene! Men rydder nettopp i all julepyntet, ååå som jeg gleder meg til juletiden med baby iår!
Men ja bør vente til november hvertfall :s

Back
Topp