Jul jul jul

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Julebrus i butikken
Pepperkaker i butikken
Julekuler i butikken (som i disse påskeeggene me sjokolade bare d e julekuler nå)
Julepapir i butikken

Eg elske julen.... Men hallo!
Me e i september

Julebrus i butikken
Pepperkaker i butikken
Julekuler i butikken (som i disse påskeeggene me sjokolade bare d e julekuler nå)
Julepapir i butikken

Eg elske julen.... Men hallo!
Me e i september
Eg e heilt enige... Hallo! Vi har ikke kommet til oktober enda :o

Hvilke butikker finner du alt dette på ? :o
Har fremdeles ikke sett noe spesielt, men enig i at det er litt tidlig. Problemet er jo ofte at de faktisk får solgt dette også, og da vet de jo at det er penger å hente på å selge dette tidlig. Så om folk hadde sluttet å kjøpe det med en gang det kom i butikken, ville det mest sannsynligvis ikke være et problem heller.

Hvilke butikker finner du alt dette på ? :o
Har fremdeles ikke sett noe spesielt, men enig i at det er litt tidlig. Problemet er jo ofte at de faktisk får solgt dette også, og da vet de jo at det er penger å hente på å selge dette tidlig. Så om folk hadde sluttet å kjøpe det med en gang det kom i butikken, ville det mest sannsynligvis ikke være et problem heller.

Nille
Europris
Spar bla :p

Jeg har vært flink å ikke kjøpt noe enda :D

Jeg elsker også julen, men dette er tidlig! Ventetiden blir lang om man skal begynne ventingen allerede nå.

Kommer som et sjokk på alle hvert år, men realiteten er at juleproduktene kommer til butikkene i september, hvert år. Det er bare ikke alle som velger og sette dem ut med en gang. Jeg liker det ekstra godt i år, for da blir det enklere og finne ut hva man skal ha til den lille kommer :p

Jeg elsker også julen, men dette er tidlig! Ventetiden blir lang om man skal begynne ventingen allerede nå.

Huff nå må jeg vente på baby og julebrus :o

Sist svangerskap jublet jeg når kakemennene kom i september. Hadde da jeg hadde dilla på det hele svangerskapet men fikk ikke tak i de etter januar. Men da fikk jeg oktoberbaby. Nå har jeg ikke dilla, og det er et hån som gjør ventetiden til jul laaang. Og i utgangspunktet er det tull med jul og påslevarer lenge før.

Sist svangerskap jublet jeg når kakemennene kom i september. Hadde da jeg hadde dilla på det hele svangerskapet men fikk ikke tak i de etter januar. Men da fikk jeg oktoberbaby. Nå har jeg ikke dilla, og det er et hån som gjør ventetiden til jul laaang. Og i utgangspunktet er det tull med jul og påslevarer lenge før.

Kakemenner er ikke en julekake her i sandnes/stavanger. Selges hele året her :p

Mmm :) Glad for at julebrusen sånn smått har begynt å dukke opp :p bryr meg ikke så mye om at julen har begynt å dukke opp, det har den vel sånn smått gjort i september de siste årene. Synes det er koselig ;)

Huff. Jeg holder så hardt på at alt sånt hører desember til. Og har ikke tatt noe sånt i hus eller spist det før 1.desember tidligere.
Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har så innmari lyst på kakemenn, pepperkake og julebrus.. holder på å gå ivei her!
Men jeg kan jo ikke bli en av de som bryter mine egene regler. Har jeg ikke viljestyrke???

Huff. Jeg holder så hardt på at alt sånt hører desember til. Og har ikke tatt noe sånt i hus eller spist det før 1.desember tidligere.
Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har så innmari lyst på kakemenn, pepperkake og julebrus.. holder på å gå ivei her!
Men jeg kan jo ikke bli en av de som bryter mine egene regler. Har jeg ikke viljestyrke???

Du får gi babyen skylda :p

Det er for tidlig. Men julebrus og kakemenner <3 :D

Det er for tidlig.
Skal prøve å holde meg til slutten av November til begynnelsen av Desember med å kjøpe. :)

Tortur!!! Kan jo ikke kose meg med noe av det... :( hadde jeg kunne det! Så kunne jeg også gleda meg litt mer over at jul nærmer seg :p så IKEA begynte å montere jule utstilling på fredag! Føler nesten man blir lurt! Blir jo ikke fortere jul fordiom pynten kommer opp og snopet er på plass ;)

Back
Topp