Jul i butikkene?

Gleder meg til jul men altfor tidlig med julepynt i butikkene allerede. Så en artikkel om at julemarsipanen var på vei ut. Ikke sett den her enda da heldigvis:)
 
Kjøpte pepperkaker på europris idag, men de hadde dessverre ikke fått inn noe annet juledall ennå.. :p gleder meg forferdelig til jul :D
 
Det var noen som sa at de har startet på plantasjen allerede, men jeg så ingenting da jeg var der i helgen. Heldigvis :happy:
 
Men så fort den første snøen har falt (noe som faktisk kan skje neste uke her!), da får jeg mer julestemning! :D

Hohoi, snø!

Her er 13 grader for tiden, så vi er ganske langt unna snø...
 
Oh, skulle gjerne sendt over noe av snøen som var her! Den siste forsvant fra jordekantene 16. mai..!:p Minuset med mye snø, er at det tar såå lang tid før det blir ordentlig vår!:p
Send det gjerne hit og ♡♡♡♡♡♡
 
Kjøpte pepperkaker på europris idag, men de hadde dessverre ikke fått inn noe annet juledall ennå.. :p gleder meg forferdelig til jul :D
Kbøpte pepperkaker i går jeg og!!! Namm!!!!!!!
 
Jessda! :p Håper det går noen uker enda før den kommer, men det er jo frost på bakken og bilrutene hver morgen her nå, så merker godt at det er høsten! :)
Det var på morgenen det var 13 her, så ingen fare for frost på bilen. Bare masse vann.
 
Back
Topp