Jul i butikkene?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Noen som vet når IKEA, plantasjen og jula kommer med julesortemanget? Vet det begynner tidelig;) men i år er jeg ivrig på å få gjort ting ferdig. Har ikke tenkt å ha med mini på ikea i des:p
 
Tror jammen meg de allerede har begynt!:eek: Fikk snap av venninna mi her om dagen da ho var på Ikea, og da var det utstilt juletrær der...:confused: Jeg syns det er TIDLIG, men det er nå meg :p
 
Jula i charlottenberg hadde noen ting på 75% salg nå av nedsatt pris, så fikk kjøpt lyslenke på 11m til under 50 kr.
Noen tar ut ting allerede nå, men kommer vel i begynnelsen/midten av oktober det som er igjen :)
 
Jeg var på IKEA i går, der var det fullt av julepynt :p Europris også! Alt for tidlig spør du meg..
 
Det kommer nå, ja
 
Er nok mye rester etter fjorårets jul i butikkene nå, tenker jeg. :)
Vil tro at det meste nye kommer om et par uker. Med unntak, selvsagt!
 
Føler jo det nettopp var sommer og du prater om jul???
 
  • Liker
Reactions: Io
Føler jo det nettopp var sommer og du prater om jul???
Sommeren er over, nå er det høst, straks oktober
I oktober begynner jula i butikkene, og mange venter på å komme igang
 
Alt for tidlig å tenke på jul enda..! :p
Men jeg så kakemenn på coop igår!:eek:
 
Har blitt vant til at butikkene begynner med det rundt midten av oktober. Selv om jeg liker jula godt, synes jeg det er vel tidlig :p
 
Sommeren er over, nå er det høst, straks oktober
I oktober begynner jula i butikkene, og mange venter på å komme igang

Bor i Asia for tiden og da er det sommer enda, og da glemmer jeg at det faktisk er høst mnd... For meg er sommer å være i Norge og reiste i slutten av aug så føler det nettopp var sommer:)
 
Bor i Asia for tiden og da er det sommer enda, og da glemmer jeg at det faktisk er høst mnd... For meg er sommer å være i Norge og reiste i slutten av aug så føler det nettopp var sommer:)
Her i landet ventes ikveld årets første høststorm, så sommer er det ikke lenger. Det merkes rundt husveggen.
 
Synes det er flott jeg, å kunne handle til jula utover mer enn bare en mnd, det er gjerne mye penger å gå ut med i desember om all salg av julepynt skal være bare da :)
 
Jeg gleder meg på julebrusen jeg da!:p Men ellers får jeg ikke helt den riktige følelsen når jeg går i julepynta butikker i slutten av september/begynnelsen av oktober.. :p
 
Back
Topp