Jul :D

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Hvordan skal dere feire jul i år? :)

Vi bor på hjemplassen til mannen, og pga at jeg jobber innenfor helse og må jobbe annenhver jul/ nyttår så kan vi ikke reise dit faren min bor.

Så helt siden vi fikk eldstemann i 2010 har vi spist julemiddagen hos svigers, og åpnet pakkene hjemme hos oss selv. Det første året i 2010 åpnet vi pakkene hos svigers. Men da vi hadde to barn i 2011 ble det aaalt for mange pakker å drasse med :p vi bor 200meter unna de men alikevell :p

Nå har vi jo tre barn, eller to barn og en baby :p men vi blir nok å spise julemiddag hos svigers også åpner vi pakkene hjemme :) er så koselig å samles :)

Vi feirer sammen med min familie i år og mamma T sin familie neste år. Gruer meg til å ikke feire med min familie neste år, men er jo viktig for lillemann å feire med begge sider:)

Vi feirer førjulstid og julaften hos min familie og romjula med hans familie :) neste år får vi se. Jeg vil alltid feire med min siden vi bor i Sverige nær hans familie, men kan nok møtes på midten og ha feiringen hos oss neste år med begges familier :)

Vi feirer sammen med min familie i år og mamma T sin familie neste år. Gruer meg til å ikke feire med min familie neste år, men er jo viktig for lillemann å feire med begge sider:)
Ja slik er det når man får barn :p kunne godt invitert min familie hit, men vi har ikke plass :(

Vi skal til svigermor. Vi bor langt fra foreldrene våre, og fikk overtalt sambo om å dra dit, mot at vi var hos moren hans på julaften. Så tar vi familien min i romjulen :)
Vi er litt fler, så da funker det fint :)

Vi har siden 2007 gjort det sånn at vi har spist middag annenhver gang hos mine foreldre og annenhver gang hos svigersan. Gavan har vi tatt med helt til i fjor. Iår er det tur å spise middag hos mine foreldre og vi skal bare åpne gavene fra de og oss der. De andre gavene åpner vi vel hjemme hos oss (vi feirer jul i nyhuset for første gang iår).

Gleder mæ Sykt å pynte til jula iår! :D Og så har jeg vært tidlig ute å handle (over netter for det meste) julegaver, så det som er igjen å gjøre blir bare kos <3

Back
Topp