juhuuu!!

camillajenta86

Gift med forumet
da har jeg fått bestilt time til første samtale med jordmor[:)]
fikk time allerede den 04.09.
så da er det annenhver jordmor og lege fremmover[:D]
noen flere som har vært hos jordmor eller skal dit snart?

ja jeg kommer ikke over ens med min lege, så vurdere sterkt å bytte jah![:'(]
liker best å gå til jormor jeg også[:)]

Skal til jm på torsdag, å lege om 3 uker(tror jeg) Å da blir det vell bodprøver og sånt.
Regner med jeg kommer til å gå mst til jm, så lenge de ikke er noe som jeg må til lege for da:)

takket være denne tråden kom jeg på å bestille time hos jm[:D]

ringte akkurat og har time den 11[:)]

Var hos legen 14.aug. Skal til JM 24.sept, til legen 14.okt, og på UL 19.okt.
Går annenhver gang til JM og lege.

Jeg skal til jordmor 16.09[:)] Da er jeg ca 15+2.
Jeg har også tenkt til å gå annenhver gang da dette anbefales[:)]

ORIGINAL: *mini og reka*

takket være denne tråden kom jeg på å bestille time hos jm[:D]

ringte akkurat og har time den 11[:)]

Hehe samma her[8D] bare at jeg fikk time 2sept da[8D] skal gå annavær gang til lege og jordmor[:)]

godt det er flere også som har vært eller skal snart til jordmor[:)]
er jo så koslig hos jordmor[:D]
men gørr hos legen. liker virkelig ikke ho[:'(]

ja jeg syns åsså det skal bli koslig å "komme i gang"[:)]
skjer jo bare mere og mere fremmover nå[:D]

skjønner deg godt vist du ikke vil går den den legen ja!
min er ikke noe bedre[:'(]

Skal ikke til jm før i uke 20. Synes det er veldig lenge til...

Synes det er morsomt å se at det er så mange forskjellige oppfattelser! Jeg kommer til å gå bare til lege denne gangen tror jeg... Var hos jordmor ett par ganger sist, og det eneste hun snakket om var at de hadde psykolog på huset som jeg kunne få snakke med hvis jeg ville det.... Og da jeg sa at jeg hadde problemer med at hendene mine sovnet mye, lo hun godt og sa, "ja, da er det bare å glede seg for da kommer du til å få masse kramper etterhvert" Mens legen min er helt topp! Han tar seg tid til å prate hvis jeg lurer på noe, og hvis ikke det er noe jeg trenger så maser han ikke heller. Og en ting somtrekker opp er jo at han har ul på kontoret og tar en kjapp titt hver gang jeg er der. Han kikker ikke så lenge, bare ser etter at det er noe action, og at det er nokk fostervæske:)

dere som vurderer å bytte fastlege; GJØR DET!!! ingen vits å fortsette med en lege man misstrives med:) (ja, jeg har nevnt dette i tidligere innlegg, men det er en av mine store hjertesaker!!! fastlegene får betalt pr pasient på lista, hvorfor skal en dårlig lege få betalt når du går andre steder for å slippe unna legen?? )

ORIGINAL: lillejente

Synes det er morsomt å se at det er så mange forskjellige oppfattelser! Jeg kommer til å gå bare til lege denne gangen tror jeg... Var hos jordmor ett par ganger sist, og det eneste hun snakket om var at de hadde psykolog på huset som jeg kunne få snakke med hvis jeg ville det.... Og da jeg sa at jeg hadde problemer med at hendene mine sovnet mye, lo hun godt og sa, "ja, da er det bare å glede seg for da kommer du til å få masse kramper etterhvert" Mens legen min er helt topp! Han tar seg tid til å prate hvis jeg lurer på noe, og hvis ikke det er noe jeg trenger så maser han ikke heller. Og en ting somtrekker opp er jo at han har ul på kontoret og tar en kjapp titt hver gang jeg er der. Han kikker ikke så lenge, bare ser etter at det er noe action, og at det er nokk fostervæske:)

dere som vurderer å bytte fastlege; GJØR DET!!! ingen vits å fortsette med en lege man misstrives med:) (ja, jeg har nevnt dette i tidligere innlegg, men det er en av mine store hjertesaker!!! fastlegene får betalt pr pasient på lista, hvorfor skal en dårlig lege få betalt når du går andre steder for å slippe unna legen?? )

Jeg synes legen er ganske håpløs og fikk perfekt oppfølging av min faste jm på ABC forrige svangerskap og har forhåpentligvis fått amme jm denne gangen.

Angående å bytte fastlege, kunne jeg ikke vært mer enig med deg, men det er ikke alltid så lett. På Grünerløkka hvor jeg holder til er det knapt nok en eneste lege som har ledige plasser. Kunne vurdert å bevege meg utenfor bydelen dersom jeg visste om en annen lege, men de få jeg vet andre er fornøyde med er aldri ledige

for meg er det helt omvendt.

synes det er tungvint hos jordmor, for meg blir det ,mye pjatt som jeg ikke orker (har nok pjatt i jobben min)

Håper på å bare gå til lege jeg. har verdens beste mannlige lege[:)]

Jeg skal til jordmor 15.september... Fikk velge jordmor selv og er kjempefornøyd. Valgte faktisk hun som tok i mot meg [:)] Mener å huske at hun gjorde en fantastisk jobb... hehe...

Back
Topp