Synes det er morsomt å se at det er så mange forskjellige oppfattelser! Jeg kommer til å gå bare til lege denne gangen tror jeg... Var hos jordmor ett par ganger sist, og det eneste hun snakket om var at de hadde psykolog på huset som jeg kunne få snakke med hvis jeg ville det.... Og da jeg sa at jeg hadde problemer med at hendene mine sovnet mye, lo hun godt og sa, "ja, da er det bare å glede seg for da kommer du til å få masse kramper etterhvert" Mens legen min er helt topp! Han tar seg tid til å prate hvis jeg lurer på noe, og hvis ikke det er noe jeg trenger så maser han ikke heller. Og en ting somtrekker opp er jo at han har ul på kontoret og tar en kjapp titt hver gang jeg er der. Han kikker ikke så lenge, bare ser etter at det er noe action, og at det er nokk fostervæske:)
dere som vurderer å bytte fastlege; GJØR DET!!! ingen vits å fortsette med en lege man misstrives med:) (ja, jeg har nevnt dette i tidligere innlegg, men det er en av mine store hjertesaker!!! fastlegene får betalt pr pasient på lista, hvorfor skal en dårlig lege få betalt når du går andre steder for å slippe unna legen?? )