Juhuuu

Bkno1770662

Andre møte med forumet
Hellu Hellu! Endelig har jeg fått til forumet, hørt mye bra om denne plassen! Bedre sent enn aldri
Skal bli mamma til nr 2 i juni, har en datter på 13 mnd fra før!:) Er fra Rogaland:)

Hei! Velkommen til oss :D
Å gratulerer med baby i magen. :)
Håper vi kan leve opp til forventningene ;)

Jeg venter også nr 2 den 20. Har jente på 4 år fra før.
Vet du hva du får denne gangen?

Takk takk
Skal på UL onsdag neste uke, sa da får vi se om det blir lillebror eller lillesøster! Er såå spente, klarer nesten ikke vente! Dette svangerskapet er så langt helt ulikt første...

Vet du hva du venter?

Takk takk
Skal på UL onsdag neste uke, sa da får vi se om det blir lillebror eller lillesøster! Er såå spente, klarer nesten ikke vente! Dette svangerskapet er så langt helt ulikt første...

Vet du hva du venter?
Jeg var på OUL i går å fikk vite at vi venter på lillebror :) Å det er det samme her.. Dette svangerskapet er helt annerledes enn det første.

Gratulerer! Så kjekt med gutt Ja de sier alle svangerskap er forskjellige, så ska bli spennende å se! Skal holde dere oppdatert

Gratulerer! Så kjekt med gutt Ja de sier alle svangerskap er forskjellige, så ska bli spennende å se! Skal holde dere oppdatert
Det må du :D Blir spennende å se.
Synes det er veldig fint å få en av hver. Har alltid ønsket meg en av hver så dette er drømmen for meg! :)

Gratulerer! :-)

Gratulerer :) Er mange hyggelige damer her!

Gratulerer og velkommen hit :)

Back
Topp