- Jubletråd -

En tråd i 'November 2020' startet av onemoretime, 4 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ventetiid Betatt av forumet Novemberlykke 2020

15+4 og i går var vi på privat ul:Heartbigred barnefar var med å vi fikk tydelig se at vi venter ei lita jente:Heartbigred:female:happy093

• Hjertelig Hjertelig x 9
  2. Gullx2 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Eg og har trent (gått ein svært rolig tur! 3 km på nesten ein time med stortsett bakkar)! Kjennes overraskande bra ut no!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  3. Sozo Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Novemberlykke 2020

Gått tur i dag, og kjørt en liten styrkeøkt for bekkenet! Det var digg det :smiley-bounce022

• Liker Liker x 1
  4. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Gått tur i dag jeg også, som flere her :) Men fikk vondt i korsryggen etterpå, håper det bare er fordi det var en lengre tur enn kroppen har vært vane med på en stund! :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jubler for en superfin KUB test i dag:happy:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  6. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jubler for 13 (12+0) :wav

• Hjertelig Hjertelig x 6
  7. Matja Flørter med forumet

Gladnyhet! Sykehuset Østfold åpner igjen for at far/partner kan være på barsel :Heartred Regner med at det vil gjelde flere steder! Bare krysse fingrene for at det holder seg til november :rolleyes:

• Liker Liker x 2
  8. abrakad Forelsket i forumet

Jeg har vært på ultralyd idag! Et pittelite menneske på 67mm lå og sprellet villt i magen min :Heartred jeg er helt målløs!!

• Hjertelig Hjertelig x 5
  9. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Hurra! Kanskje det er håp for de andre sykehusene også :D

10. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Håper det er åpnet for far under fødsel og forhåpentligvis søsken på besøk på barsel, ellers tror jeg at jeg må prøve hardt å gå til «innenfor termin» så jeg garantert får føde lokalt og dra tidlig hjem :bag:

• Enig Enig x 1
  11. MaleneK Glad i forumet Novemberlykke 2020

Har både gått til og fra jordmor i dag og sykla passe lang tur, utrolig deilig å orke det!

12. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Jeg fikk plutselig 2 timer for meg selv i ettermiddag, så gjorde noe så galt som å slå plenene! Ikke så lurt for bekkenet, men er heldigvis ikke helt invalid. I morgen har jeg tenkt å prøve meg på ei treningsøkt igjen, så må ikke ødelegge bekkenet helt.

13. Minimalle94 Glad i forumet

12+0 og kan ikke fatte det:woot:❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2
  14. Monimo Flørter med forumet

12 uker i dag :smiley-bounce016

15. Lila93 Flørter med forumet

14 uker og 2. trimester :)

• Liker Liker x 1
  16. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

12+1 i dag:cool05

17. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

13+0, henta hjem ny bil og endelig fått fortalt besteforeldrene at det kommer én til :love7

18. Berettarev Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Spandert på meg kvalmestillende tablett i anledning nasjonaldagen, som var et nydelig avbrekk. Feira med familie og spredd gledelige nyheter til svigerinne som gleder seg stort og har mye vi kan arve/låne. Og jeg har spist god mat jeg har hatt lyst på i ukesvis og blitt god og mett.

Håper dere fine damer her inne har hatt en super dag:wav

19. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Hurra for 14+0 og 2. trimester!
    :talk017

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 2
  20. Mammalykke88 Forelsket i forumet Marsboerne2017 Julibarna2014

Hurra for et friskt og aktivt foster! Var på ultralyd i dag, 14+5 :Heartred Gleder meg til å fortelle nyheten til storebrødrene :Heartred

Del denne siden