- Jubletråd -

15+4 og i går var vi på privat ul:Heartbigred barnefar var med å vi fikk tydelig se at vi venter ei lita jente:Heartbigred:female:happy093
 
Eg og har trent (gått ein svært rolig tur! 3 km på nesten ein time med stortsett bakkar)! Kjennes overraskande bra ut no!
 
Gått tur i dag, og kjørt en liten styrkeøkt for bekkenet! Det var digg det :smiley-bounce022
 
Gått tur i dag jeg også, som flere her :) Men fikk vondt i korsryggen etterpå, håper det bare er fordi det var en lengre tur enn kroppen har vært vane med på en stund! :)
 
Jubler for 13 (12+0) :wav
 
Gladnyhet! Sykehuset Østfold åpner igjen for at far/partner kan være på barsel :Heartred Regner med at det vil gjelde flere steder! Bare krysse fingrene for at det holder seg til november :rolleyes:
 
Jeg har vært på ultralyd idag! Et pittelite menneske på 67mm lå og sprellet villt i magen min :Heartred jeg er helt målløs!!
 
Gladnyhet! Sykehuset Østfold åpner igjen for at far/partner kan være på barsel :Heartred Regner med at det vil gjelde flere steder! Bare krysse fingrene for at det holder seg til november :rolleyes:
Hurra! Kanskje det er håp for de andre sykehusene også :D
 
Gladnyhet! Sykehuset Østfold åpner igjen for at far/partner kan være på barsel :Heartred Regner med at det vil gjelde flere steder! Bare krysse fingrene for at det holder seg til november :rolleyes:
Håper det er åpnet for far under fødsel og forhåpentligvis søsken på besøk på barsel, ellers tror jeg at jeg må prøve hardt å gå til «innenfor termin» så jeg garantert får føde lokalt og dra tidlig hjem :bag:
 
Har både gått til og fra jordmor i dag og sykla passe lang tur, utrolig deilig å orke det!
 
Jeg fikk plutselig 2 timer for meg selv i ettermiddag, så gjorde noe så galt som å slå plenene! Ikke så lurt for bekkenet, men er heldigvis ikke helt invalid. I morgen har jeg tenkt å prøve meg på ei treningsøkt igjen, så må ikke ødelegge bekkenet helt.
 
12+1 i dag:cool05
 
13+0, henta hjem ny bil og endelig fått fortalt besteforeldrene at det kommer én til :love7
 
Spandert på meg kvalmestillende tablett i anledning nasjonaldagen, som var et nydelig avbrekk. Feira med familie og spredd gledelige nyheter til svigerinne som gleder seg stort og har mye vi kan arve/låne. Og jeg har spist god mat jeg har hatt lyst på i ukesvis og blitt god og mett.

Håper dere fine damer her inne har hatt en super dag:wav
 
Hurra for et friskt og aktivt foster! Var på ultralyd i dag, 14+5 :Heartred Gleder meg til å fortelle nyheten til storebrødrene :Heartred
 
Back
Topp