13+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å Shit. Den må jeg prøve..Jubler fordi jeg fortsatt passa bunaden når jeg prøvde den i dag
Har en bunad som er litt for stor, passer perfekt i år å ha noe som ikke strammerÅ Shit. Den må jeg prøve..
Det problemet har jeg ikke dessverre.. har beltestakk så den strammer heldigvis ikke over magen iallfall.Har en bunad som er litt for stor, passer perfekt i år å ha noe som ikke strammer
Min passer nok noenlunde, men jeg tror jeg har konkludert med at den ikke skal på i år...Å Shit. Den må jeg prøve..
Fått innkalling til OUL og fått fødeplass på ønsket sykehus denne uken
Det er vel slik at når du får innkallelsen til oul så har du også fått fødeplass på det sykehuset der du skal ha oul. Det er i hvert fall slik for meg som bor et stykke unna sykehusene.Hva står det i et fødebrev?
Jeg har fått innkallelse til oul samt en time til vurdering av fødemåte. Synes ikke at det stod noe om ønsket fødested...
Jeg har ikke født i Norge før, så vet ikke helt hvordan det fungerer.
Hvis man hører til de mindre sykehusene så får man gjerne automatisk fødeplass på nærmeste sykehus. Jeg satser på å føde på nærmeste denne gange, men ved prematur fødsel, svangerskapsdiabetes, tvillingsvangerskap, komplikasjoner etc så må her til et større sykehus med lengre kjørevei.Hva står det i et fødebrev?
Jeg har fått innkallelse til oul samt en time til vurdering av fødemåte. Synes ikke at det stod noe om ønsket fødested...
Jeg har ikke født i Norge før, så vet ikke helt hvordan det fungerer.
Det er vel slik at når du får innkallelsen til oul så har du også fått fødeplass på det sykehuset der du skal ha oul. Det er i hvert fall slik for meg som bor et stykke unna sykehusene.
Her var det noen gode tips til fødebrev:
https://forum.babyverden.no/threads/fødebrev.1999255/#post-26242226
Forstår deg. Var i tvil selv for 2 år sidenRegnet nesten med det, men siden det ikke stor sort på hvitt så ble jeg litt i tvil.