Jubler!

Så hærlig <3

Etter mye usikkerhet og bekymringer fordi jeg verken har Vært på ul eller hørt hjerte lyden kan jeg endelig si at jeg har kjent liv i dag ♡ bitte små dytt , ikke ofte men det var tydelig at det var babyen ♡♡♡

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Sjå der ja! ;) Godt at mini sprella litt for mammen!:) Lura faktisk på om eg kjente nåke i gårkveld!.. Men må nok kjenna da igjen for å vera sikker!.. :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Syns jeg kjenner svært lite jeg. Har ikke kjent noe siden det dunket :/ bekymret igjen :(

Syns jeg kjenner svært lite jeg. Har ikke kjent noe siden det dunket :/ bekymret igjen :(

Ikkje ver bekymra, kjære du:) da e nok bare so digg å ligga å sova elns at mini ikkje orke turna so heise!..;) ellers snakkes da jo og om kor morkako ligge, mtp bevegelse og kor godt da kjennes..?!

Håpa du klare å sleppa bekymringen litt vertfall.. :-) da e nok heilt normalt.. :-) Eg har vertfall lest da ørten plassa! :) mongen so kjenne litt liv, og at da går long ti te neste gong.. Du kan jo evt spør inne på eit "eldre" forum, td. november elns?..:)

Det går sånn opp og ned ;) i går kveld kjente jeg masse liv så nå er jeg ikke bekymret ;) men det er vel bare frem til i morgen ;) på mandag skal jeget jordmor så da forsvinner nok alle bekymringer :)

Heh.. Ja, opp og ner kjenne eg meg igjen i vertfall.. Heh..:-P her e da humør i alle svinga og lett angst, irritasjon eller høg på livet og verden rondt... Eg e kje ustabil.. Skjønna kje.. :-P
Men godt du har fått roa deg litt igjen vertfall!:) ikkje lenge te mandag då!:D bekymringene forsvinne nok kjapt når mini vinke te dåke!;)

Back
Topp