jubler <3

Finnsikkemer

Forumet er livet
9 uker idag!! <3 tiden flyr agåre.. akkurat lagt vesla. mannen er på guttetur i hemsedal. jeg har jobba hele uken og i helgen så er sliiiiiten.. så nå har jeg en deit med sofaen og tvn :D dere gjør ikveld? :)
 
Ligger henslengt på sofaen, ser på Hver gang vi møtes, og skulle ønske jeg kjøpte sjokolade når jeg var på butikken istad. :p

Og feirer at jeg også er 9 uker på vei i morgen! :D
 
angrer også på at jeg ikke kjøpte sjokkis.. føkk :p
 
Sofadate etter McDonalds (gulp) som ikke smaker dette svangerskapet... :p Men kjeeeedelig tv kveld! Noen bra filmer å foreslå?
 
Ligger på soffan med Netflix på tv'n å spybøtta ved siden av meg :S kvalmen kom forrige uke, men etter en biff-date på restaurant me kjæresten i kveld lurer jeg på om jeg ble matforgiftet...! Bah *grønnitryne*
 
sitter å ser på tlc!! hahaha.. 4 koner og 1 mann :p såååå mye å se på tv :p not! zzz
 
canal digetal eller viasat? hvem nr er den kanalen? haha
 
Grattis til deg Susa87 :) Jeg er 9 uker på mandag :) gleder meg ;)
Er kjempesliten i dag. Skal be sambo fikse ei stor skål sjokoladepudding til meg *sjokoladepuddingsmilefjes* :D Jeg har også en film liggende på lur her "what to expect when you´re expecting" ;) Noen som har sett den?
 
så kjekt, gratulerer :) Jeg sitter å leser blogger og koser meg med stratos på sofaen, mens sambo er nedi kjelleren å skrur på radiostyrt lastebil ting.. (mannfolk og deres leketøy) haha ;)
 
Gratulerer med9 uker:)
Vi e te svigers, spist middag og no ser vi grand prix:)
 
sjokkopuddig <3
 
mgp her og.. gurimalla og han utenlanske gutten sang surt?! hjellp
 
Ligger på soffan med Netflix på tv'n å spybøtta ved siden av meg :S kvalmen kom forrige uke, men etter en biff-date på restaurant me kjæresten i kveld lurer jeg på om jeg ble matforgiftet...! Bah *grønnitryne*


Om du trur du er matforgiftet så ring legevakta!!! Ikke bra for lille i magen :( da gifta oxo går til den :(
 
her er det sofasliting :) etter en kos dag på sunnås sykehus :) Pappa bor det på rehabilitering etter en livet i en tynn tråd ulykke i sommer <3 front mot front med en laste bil :O

Gratulerer med 9 uker <3 i morra er jeg 8 <3
 
Back
Topp