Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Heldig! Jeg har ikke erfaring med den. Bare afipran og den hjalp på kvalme med engang, men ble så svimmel og trøtt.Begynte på Xonvea igår, og har ikke kastet opp idag!! Litt uggen bare, men ikke den ekstreme kvalmen. Er det så raskt man skal oppleve effekt, eller er set tilfeldig? Placebo?![]()

Jordmor sa til meg at alle hun hadde pratet med har hatt effekt av Xonvea, og at det var førstevalg i behandling av kvalme, så hvis du sliter veldig, kanskje du kunne spurt om å få teste den? Den skal tas forebyggende hver kveld, evt morgen og kveld dersom behov for økt dose.Heldig! Jeg har ikke erfaring med den. Bare afipran og den hjalp på kvalme med engang, men ble så svimmel og trøtt.
Håper det fortsetter slik for deg![]()
Normalt sett har jeg våknet 2-3 ganger av kvalme/for å kaste opp. Det gjorde jeg ikke inatt!JaEr Xonvea trekanmerket?
Legen ville prøve afipran først fordi xonvea var så dyrt og den måtte jeg ta hele tiden. Kommer mest i bølger med meg nå. Tror jeg skal overleve til 2 trimesterJordmor sa til meg at alle hun hadde pratet med har hatt effekt av Xonvea, og at det var førstevalg i behandling av kvalme, så hvis du sliter veldig, kanskje du kunne spurt om å få teste den? Den skal tas forebyggende hver kveld, evt morgen og kveld dersom behov for økt dose.
Blir veldig trøtt av den, men det hjalp meg egentlig bare å sove bedre inattNormalt sett har jeg våknet 2-3 ganger av kvalme/for å kaste opp. Det gjorde jeg ikke inatt!
Det gir mening, og ja, det var latterlig dyrt. Alt etter hvor mange tabletter du må ta, koster det 500kr hver 10 til 20 dag.Legen ville prøve afipran først fordi xonvea var så dyrt og den måtte jeg ta hele tiden. Kommer mest i bølger med meg nå. Tror jeg skal overleve til 2 trimester![]()

Ja, det var helt rått. 485kr for 40 tabletter, og man tar 2-4 tabletter hver dag.Oj for en pris!