Jubler i dag over bankende hjerte etter en lang uke med flere blødninger, både brune og røde. De kunne ikke se hvor blødningen kom fra, men det var ikke fra livmor og den lille hadde det helt fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Herlig! Det blir nok ikke min, men etter 13 år er jeg rimelig gira på ny, så håper å kjøpe ny i august.Bilen ble EU-godkjent!

Det er nok fordi jeg akkurat har passert 40 år.Jeg var hos jordmor i går og fikk helsekort også. Hun regnet først med at jeg ikke trengte glukosebelastning en gang, men så måtte jeg minne henne på jeg hadde fått høyt blodsukker med nummer én, så da tok hun det tilbake.
Jeg er bare ett år bak deg og fikk ikke beskjed om noe som helst av risiko.
Jeg tror ikke et par måneder forskjell egentlig skaper så mye høyere risiko altså.Det er nok fordi jeg akkurat har passert 40 år.
Jeg er født på slutten av året så holder meg under den magiske grensen hele veien.Nei, det tror ikke jeg heller, men ett sted må de vel sette grensen.Jeg tror ikke et par måneder forskjell egentlig skaper så mye høyere risiko altså.Jeg er født på slutten av året så holder meg under den magiske grensen hele veien.