Jubeltråden

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 09.2025 ♡
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Ser flere andre grupper har en tråd med positive ting, så jeg tenkte at vi også trenger dette :love017 Smått og stort, del i vei.

Jeg kan begynne: i går bestilte jeg (privat) tidlig ultralyd i midten av januar ❤️ har behov for å bekrefte at det er liv der inne før OTUL. Hvis alt går greit så langt vil jeg være 7+noe da :happy:

Vurderer også å bestille. Men venter på svar fra en henvisning til en gynekolog jeg gikk til sist. Vet jo ikke om han har kapasitet til å ta meg inn før otul da:smiley-angelic001

Edit: bestilte like godt en time 20 jan, da er jeg 8 uker :love017

Last edited:
Vurderer også å bestille. Men venter på svar fra en henvisning til en gynekolog jeg gikk til sist. Vet jo ikke om han har kapasitet til å ta meg inn før otul da:smiley-angelic001
Åh, håper du får svar snart. Kanskje mandag?

Jeg har fått time hos jordmoren jeg hadde sist, det ble jeg veldig glad for :love017 Pga kronisk sykdom er jeg tidlig ute :hilarious: tror jeg skal dit dagen før ultralyden, da blir det veldig virkelig tror jeg ❤️

Åh, håper du får svar snart. Kanskje mandag?

Jeg har fått time hos jordmoren jeg hadde sist, det ble jeg veldig glad for :love017 Pga kronisk sykdom er jeg tidlig ute :hilarious: tror jeg skal dit dagen før ultralyden, da blir det veldig virkelig tror jeg ❤️
Kanskje, håper han svarer kjapt. Blir så utålmodig og spent :hilarious: Nå bestilte jeg like godt en time privat den 20. jan. da er jeg 8 uker. Så får den heller bare avbestilles om jeg rekker å få hos han jeg aller helst vill til:joyful:

Så bra du fikk samme jordmoren:love017
Skulle så gjerne gått til samme som sist jeg også, men har flyttet så nå aner jeg ikke hva jeg kommer til:bag:

Kanskje, håper han svarer kjapt. Blir så utålmodig og spent :hilarious: Nå bestilte jeg like godt en time privat den 20. jan. da er jeg 8 uker. Så får den heller bare avbestilles om jeg rekker å få hos han jeg aller helst vill til:joyful:

Så bra du fikk samme jordmoren:love017
Skulle så gjerne gått til samme som sist jeg også, men har flyttet så nå aner jeg ikke hva jeg kommer til:bag:
Gøy med bestilt UL :love017 Håper du har flaks og kommer til en jordmor du får god kjemi med, selv om du må begynne på nytt ❤️

Fastlegen skal se om hun finner tegn til liv om 10 dager allerede, da hun har et lite ul-apparat og jeg tidligere har mistet. Men hun har kun utvendig, så spørs hva som vises! Er da 6+0 :) bestilt tidlig ul hos gynekolog den 30/1, men det føles så lenge til :hilarious:

Jubler for vel gjennomført første treningsøkt som gravid :woot: håper å kunne trene så lenge jeg ikke er så kvalm :happy:

Jubler for vel gjennomført første treningsøkt som gravid :woot: håper å kunne trene så lenge jeg ikke er så kvalm :happy:
Så deilig, føltes det bra?:D jeg skal i morgen, spent på hvordan kroppen tar det:happy:

Så deilig, føltes det bra?:D jeg skal i morgen, spent på hvordan kroppen tar det:happy:
Eller, når jeg tenker meg om var jeg på klatring her om dagen, og det var helt ekstremt tungt sammenlignet med vanlig :hilarious: skulle tro jeg aldri hadde gjort det før, ganske demotiverende. Til vanlig ville jeg trolig kalt økta for oppvarming, men det var alt jeg orket den dagen :shy: Merker jeg føler meg andpusten av å eksistere omtrent? I kveld var det bare gåing + litt løping på mølla og det gikk overraskende bra. Håper du får ei bra økt i morgen :happy:

Eller, når jeg tenker meg om var jeg på klatring her om dagen, og det var helt ekstremt tungt sammenlignet med vanlig :hilarious: skulle tro jeg aldri hadde gjort det før, ganske demotiverende. Til vanlig ville jeg trolig kalt økta for oppvarming, men det var alt jeg orket den dagen :shy: Merker jeg føler meg andpusten av å eksistere omtrent? I kveld var det bare gåing + litt løping på mølla og det gikk overraskende bra. Håper du får ei bra økt i morgen :happy:
Takk for påminnelsen! Dette hadde jeg helt glemt. Husker forrige graviditet, så var mine oppvarmings vekter plutselig maks vekter:facepalm: jaja, får bare ta det litt med ro og tenke all bevegelse er bedre enn ingen❤️

Takk for påminnelsen! Dette hadde jeg helt glemt. Husker forrige graviditet, så var mine oppvarmings vekter plutselig maks vekter:facepalm: jaja, får bare ta det litt med ro og tenke all bevegelse er bedre enn ingen❤️
Skikkelig snålt opplegg :smiley-ashamed004 hvordan skjule at det er noe med kroppen min når alle kommer til å merke at nivået mitt har sunket betraktelig :laughing002 enig med deg, alt er bedre enn ingenting i dette tilfellet :happy:

Skikkelig snålt opplegg :smiley-ashamed004 hvordan skjule at det er noe med kroppen min når alle kommer til å merke at nivået mitt har sunket betraktelig :laughing002 enig med deg, alt er bedre enn ingenting i dette tilfellet :happy:
Umulig å skjule:hilarious:

Umulig å skjule:hilarious:
Har en autoimmun sykdom som har blusset litt opp i høst og laget litt krøll, får selge inn at den har blusset opp «mye» og lagd «mye krøll» :smiley-ashamed004 :laughing002

Jubler for at jeg har fått time til ordinær tidlig ultralyd 21/2 :woot: Da er jeg 12+5, gitt at alt går bra :smiley-angelic001 synes det er rart å skulle planlegge fram i tid når man ikke vet hvordan ting går. Gleder meg til privat tidlig ultralyd når jeg er 7+4, håper alt ser okei ut når jeg kommer dit. 5+1 i dag :shy: samtidig er jeg godt fornøyd med å ha en plan :laughing002

I dag fikk jeg time til tidlig ultralyd 16. des :joyful:
Pga tidligere SA og pcos så får jeg ekstra oppfølging privat med henvisning fra lege. Så takknemlig for at jeg fikk samme gynekologen som har fulgt meg under utredning for pcos og tidligere ultralydundersøkelser:happy:

Pga tidligere SA og pcos så får jeg ekstra oppfølging privat med henvisning fra lege. Så takknemlig for at jeg fikk samme gynekologen som har fulgt meg under utredning for pcos og tidligere ultralydundersøkelser:happy:

16.des? Det var jammen lenge til! :laughing002
Men så bra du får god oppfølging!:Heartred

Så gøy! Samme dag som meg :woot: Veldig bra at du får god oppfølging ❤️

Jubler for at nervesmertene jeg har slitt med i ryggen siste halvåret plutselig forsvant for en uke siden når jeg var 4+0. Hadde ikke trodd at graviditet skulle fikse det hehe :) Spørs om det ikke blir andre typer ryggsmerter om en stund, men foreløpig nyter jeg å kunne trene igjen uten sterke ryggsmerter :D

Back
Topp