Jubeltråden

Jubler for at jeg kunne plukke ti jordbær fra egen hage i dag! Fikk også krydret suppa med egen dill og gressløk, og dandert et smørbrød med egen salat. Er veldig fornøyd med tanke på tørken og alle vannkannene jeg har båret. :hilarious: Er ikke akkurat selvforsynt, men moro er det!

Jubler for at datteren min på 2,5 år smakte på middagen sin og også spiste noen biter uten at vi måtte oppmuntre eller oppfordre henne til det. :gen014

Hun har helt siden vi startet med fast føde slitt med selektiv matvegring. Hun ble operert i mai hvor de fjernet falske mandler og la inn dren i ørene pga væske. Virker som at det også har bedret matlysten! Vanligvis lever hun på næringsdrikke...

Yay! Det er verdt å juble for. Satser på det går raskt fremover nå, så vi kan få skjult gruppe.

Jubler for at jeg ble ferdig med et tilbud i går og nå har fått forskjøvet alle andre frister til etter ferien. Da trenger jeg ikke å henge som et slips i neste uke, og jeg trenger heller ikke å bekymre meg for tom kalender etter ferien.

Jubler bittelitt for at kvalmen tar seg opp. Det betyr at hcg fortsatt stiger. Kommer helt sikkert til å angre på denne jubelen om et par dager…

Jubler for at jeg nå har fått henvisning til UL og NIPT samt forhåndsutskrevet medisinene mot halsbrann og kvalme, i tilfelle det kommer i ferien!

Back
Topp