Jubeltråden!

Åååh så koselig!:HeartredSå gøy st dere får barn rundt samme tid igjen. Skulle ønske mine søstre også kunne begynne å produsere snart. Jeg gleder meg sånn til å bli tante:p:Heartred

Ja är väldigt koselig! Men jag fick lite pusteproblemer av å se henne stå och stöna sig igenom rier och lurte på vad jag driver med som gör detta för 3 gången och fortfarande gleder mig! :laughing021

kl 10:16 ble jag tante for 3 gang! En perfekt gutt med massa mörkt hår!! :Heartblue
Gratulerer jeg og blir igjen tante for 6 gang om 1.5mnd ja asså begge mine 2 søsken som har 3 vær.. Så kommer jeg som får første som 40 åring :p

Skal hente vognen i morgen :joyful: bilsetet hentet jeg på fredagen...
Mangler bare kommode og stellebordet ,og noen små ting som skal på plass til småen kommer ♥️

Ut og nyte fin været mens det enda er, og ja som jeg skrev i går, hente barnevognen . . Gleder meg som en unge :laughing021

100 dager igjen ☺️

Uke 28 og 87 dager igjen :woot:

Kjøpt kommode i dag og .. No skal baby klær vaskes og se hva eller om jeg mangler noe til han her lille gutten kommer :joyful:
Har vært innom newbie butikken og der hadde de 3 for 2 på bodyer, ville kjøpe noen bodyer som man ikke trekker over hodet :Heartblue

Följer en 6-barnsmamma på snap, som i tilegg driver barnebutikk. Hon gjorde ”reklame” for en genial uro, istället för å dra opp hvert tredje minutt, så trycker man på en knapp, och musik spilles, kan välja både klassisk musik, lullabys och white noise. 5 ulike varianter, og med nattlys av/på, denna kostar ny runt 900:-, och jag må juble litt for att jag fant den på finn till 250:-! Hurra for gjenbruk och kupp!

5A77C7B7-D81F-489A-8122-CD65C299688A.jpeg

Följer en 6-barnsmamma på snap, som i tilegg driver barnebutikk. Hon gjorde ”reklame” for en genial uro, istället för å dra opp hvert tredje minutt, så trycker man på en knapp, och musik spilles, kan välja både klassisk musik, lullabys och white noise. 5 ulike varianter, og med nattlys av/på, denna kostar ny runt 900:-, och jag må juble litt for att jag fant den på finn till 250:-! Hurra for gjenbruk och kupp!

Vis vedlegget 291802
Ooooh ser dritkult ut da.

Jubler for 28+1 och officiellt igång med tredje och sista trimestret! :notworthy
Hurra:talk017 her føler jeg meg som den siste som fyller 18 år i jentegjengen eller noe. Termin 30. Juni. Så et stykke igjen til 3. Trimester enda:wtf:hadde termin nesten sist i måneden forrige gang også :p

Hurra:talk017 her føler jeg meg som den siste som fyller 18 år i jentegjengen eller noe. Termin 30. Juni. Så et stykke igjen til 3. Trimester enda:wtf:hadde termin nesten sist i måneden forrige gang også :p

Jeg har 23., så er 26+2 og 99 dager igjen i dag Føler meg milevis etter disse andre som har tidlig i.mnd jeg også :-p

Är ”bara” 20 dager efter mig, men förstår väldigt godt vad du menar! Jag har 10, och syns det är urettferdig med de som har termin helt helt i starten :laughing025 Var helt på slutten i mars/aprilgruppa -15 så vet hur det känns! Heldigvis är det ingen som förblir evig gravid! :love017

Back
Topp