Jubeltråden!

Jeg ligger også laaangt bak. 88 dager igjen. Men synes tiden går litt vel fort altså. Var 107 dager for bare noen sekunder siden.
Woop woop! for oss bakerst i køa :p
Ta tida går meget fort! Straks ligge vi der å føde
 
Jubler for at jeg fikk hilse på mini igjen idag <3 Ny hilserunde om to uker
 
Woop woop! for oss bakerst i køa :p
Ta tida går meget fort! Straks ligge vi der å føde
Evigheter igjen føles det ut som, samtidig så er det jo max 3 mnd igjen for mange! :nailbiting:

74 dager igjen!
 
Evigheter igjen føles det ut som, samtidig så er det jo max 3 mnd igjen for mange! :nailbiting:

74 dager igjen!

Evigheter ja!! Men heldigvis mindre for kvar dag som går... Dagane går i frustrasjon over et bekken so ødelegge alt og en 3 åring so he eksplodert inni trassalder :banghead::hungover::shifty:
 
Evigheter ja!! Men heldigvis mindre for kvar dag som går... Dagane går i frustrasjon over et bekken so ødelegge alt og en 3 åring so he eksplodert inni trassalder :banghead::hungover::shifty:
Uff!
Heldigvis ikke bekkenplager her, enda!
Sleit med det fra uke 28+ med første, er nå inn i uke 31 uten tegn til bekkenløsning. Men merkes at det begynner å bli tungt. Treåringen her i huset er vanvittig enkel å ha med å gjøre, hører alltid etter, gleder seg til å få småsøsken, og er bare verdens beste :love7 Tenk om vi er så heldig å få en lik bedagelig og god unge :notworthy:Heartred
 
Uff!
Heldigvis ikke bekkenplager her, enda!
Sleit med det fra uke 28+ med første, er nå inn i uke 31 uten tegn til bekkenløsning. Men merkes at det begynner å bli tungt. Treåringen her i huset er vanvittig enkel å ha med å gjøre, hører alltid etter, gleder seg til å få småsøsken, og er bare verdens beste :love7 Tenk om vi er så heldig å få en lik bedagelig og god unge :notworthy:Heartred

Samme som vi det. Vi er også spent på om vi får en like rolig og bedagelig unge som det forje. Alltid sovet 12 timer på natta. Aldri våken på natta. Ingen gråting. og elsker til å hjelpe til hjemme :)
 
Samme som vi det. Vi er også spent på om vi får en like rolig og bedagelig unge som det forje. Alltid sovet 12 timer på natta. Aldri våken på natta. Ingen gråting. og elsker til å hjelpe til hjemme :)
Høres ut som hun her hjemme :happy: D E I L I G!
 
32 uker :Heartblue og 8 uker til termin :love017

Den siste uken har vært veldig tung :sad010
Men begynner og komme meg videre, selv om tankene er der enda.. Og siden dette er en jubel tråd .. Så prøver jeg tenke positivt i en tung stund :Heartbigred
 
Uff!
Heldigvis ikke bekkenplager her, enda!
Sleit med det fra uke 28+ med første, er nå inn i uke 31 uten tegn til bekkenløsning. Men merkes at det begynner å bli tungt. Treåringen her i huset er vanvittig enkel å ha med å gjøre, hører alltid etter, gleder seg til å få småsøsken, og er bare verdens beste :love7 Tenk om vi er så heldig å få en lik bedagelig og god unge :notworthy:Heartred
Ja dei siste gongane ha ej bekkenløsning ca 2 siste mnd, men no he ej hatt d sia rett over nyttår :meh:
Å so heldig du e so he en so grei 3 åring da:notworthy
Ej går bære å håpe at han blir litt enklare å ha me å gjær når babye kjeme :signs003
 
Jubler for helg ☺️
 
Jubler for 32+0 og 59 dager igjen til termin! Helt sykt å tenke på at lillebror snart er her! Med storebror ble jeg lagt inn 3 uker før termin, så blir spennende å se hvordan det blir med lillebror :p
 
Altså. Ikke så mye juble for, annet enn at jeg har vaskbar veske,men litt komisk.
Ja, kontroll hos JM idag.
Å der lå urinprøven utover hele veska.. :hilarious:
Var tom for glass igår, hadde ikke igjen syltetøyglass, kokte opp et annet plastikk-beger.
Ingen god ide med andre ord. :facepalm:
Har kjøpt med 5 nye glass idag.
 
Back
Topp