Jubeltråden!

Jubler for 8 fullgåtte uker og at ssh for abort er redusert til 2% (ut fra oversikten jeg følger) :)
 
Jubler for 8 fullgåtte uker og at ssh for abort er redusert til 2% (ut fra oversikten jeg følger) :)
Woho :) Kan jeg spørre hvilken oversikt du følger? :)
 
Woho :) Kan jeg spørre hvilken oversikt du følger? :)


Nå måtte jeg lete litt for hadde kopiert sannsynligheten fra forrige svangerskaps kalender inn i min nåværende kalender uten å se på oversikten på nytt.

https://forum.babyverden.no/threads...vor-stor-er-sjansen-for-spontanabort.1482157/

Ble litt i tvil om "uke 9" i oversikten regnes som 8+0 som alle appene gjør eller om uke 9 regnes som 9+0 som det norske helsevesenet gjør.

Jeg er i alle fall 8+0 og jubler for maks 5% sjanse for abort da og at det i alle fall neste uke er nede på 2 :woot:
 
Jubler for bare to arbeidsdager igjen før helg [emoji85]
 
Jubler for at min kjære kommer hjem fra offshore tur idag! :) krysser og fingrene for at det går fint på TUL idag! :happy:
 
Jubler for en arbeidsdag igjen før helg [emoji3]
 
Jubler for 2 vakter til før 2 uker ferie! :smiley-bounce016
 
Endelig helg - sofaen er inntatt [emoji2]
 
Jubler for at alt er bra tross sterke smerter siste uken og at vi fikk se et bankende hjerte når jeg var inne på sykehuset i dag etter henvisning fra legevakt i går kveld. 6+3 i dag, så nå er det bare å vente til privat ul 9+0 for å se om det fortsetter å utvikle seg i riktig retning.
 
Back
Topp