Jubeltråden!

Jubler over at jeg snart får brev i posten med to TUL grunnet at jeg er med i en studie. Får ekstra ultralyden senere også fordi jeg har mistet så mange ganger.
 
For det snart er helg [emoji3]
 
Hurra! Mannen kjørte for å kjøpe meg fersk fishn chips med hjemmelaget remulade og en desj sitron fra den lokale fiskebutikken *ler*
Må åå ha det i dag
 
Jubler for en liten sprell på 11,2 mm og bankende hjerte i dag på TUL:Heartbigred

Termin satt til 5/6
 
Deilig! D er milepæler. Vi var ferdig med å bygge hus i fjor så kjenner igjen den følelsen:happy: hva har dere fått av innredning nå da?


Kjøpte alle bildene som skal på veggene i dag. Teppe til trappene. Tv benk. og alt av såper og håndklær til badene :smiley-bounce012 Så nå mangler vi bare en kommode, tv benk og daybed til lofstua :happy: Yay!! Og seff babyrommet, hehe. Men det starter vi på etter uke 12 :binkybaby
 
Fått skikkelig hestekur (4 tabeletter dagen i 10 dager) på penicillin, og allerede etter 2 tabeletter har bihulebetennelsen lettet:)
 
2 dager til TUL, gleder meg sånn!
 
Jubler for å ha sovet ordentlig i natt! Litt våken men ikke mye
 
Jubler for ferdig med 1 av 3 nattevakter. [emoji2]Er så trøtt så ikke så nattevaktene er et slit fortiden!
 
Back
Topp