Jubeltråden

Jubler over at vi skal på hyttetur og badeland med et vennepar i helga! :joyful: Det blir såå koselig. Gleder meg til å se lillemor kose seg i badeland :Heartred
 
Juble over at det er fredag og denne fredagen kommer mine to elste håpefulle hjem fra ei uke hos pappaen sin:shy:

så til mandag har vi alle 4 barna hjemme:shy: skulle gjerne hatt dem alle 100% hær, men det tenker garantert den andre forelderen og :hilarious:

go helg alle vakre damer, måtte vi få en helg med maaange posetive tester hvor spirene klamrer seg fast til termin, ev ei uka før så vi slipper å være så utålmodig på slutten:hilarious::wav
 
Jubler over fredag og snart helg!
♡ til søndag blir det å pynte til jul mine små :greet008
Så håper jeg på positiv test uti neste uke.
 
Jubler over at jeg er 98% ferdig med julegaver før desember begynner :angelic:
Jeg jubler faktisk over akkurat det samme :D føler meg så stolt :hilarious: Nesten alltid sagt at jeg vil være ferdig med gavene før desember, og i år ser det ut til at jeg klarer det:angelic: Har pakket de inn og mangler bare gavebånd rundt, så skal de leveres ut :happy: Wiiii:santa
 
Siden jeg er selverklært grapefruktekstraktmisbruker... flasken jeg åpnet på CD1 ble tom før CD6, og ny flaske er ennå i posten.
Vel... anyway.
Med tanke på mellomtiden, jubler jeg for at jeg faktisk synes grapefruktjuice smaker godt!
:smiley-bounce015

Blir noen glass av det frem til ekstraktet kommer i posten.:hilarious:
 
Synes denne tråden kunne bli løfta litt også jeg, og jeg jubler i dag for å endelig være i gang med prøving igjen :joyful:
 
Kan juble over at jeg IKKE falt av hesten, selv om det var like før. Kunne gått verre enn det gjorde :p
 
Kjenner godt til den følelsen, så bra det gikk så godt som det gjorde da :joyful:
Ja, det er nok den jubelen jeg får ta i dag :p vært utrolig upraktisk med sykehusbesøk i dag x)
 
Jubler over at mini har sovet første natt hos besteforeldrene sin nå i helga, og håper det blir flere slike sjanser til litt alenetid fremover :happy:
 
Back
Topp